نوکیا ۳ موبایل اندرویدی جدید معرفی کرد

سال گذشته، برند فنلاندی HMD Global، طبق قراردادی به این امتیاز دست یافت که از این پس تا مدت زمانی محدود، تلفن های همراه خود را با برند نوکیا عرضه کند. امروز در کنگره جهانی موبایل، این شرکت سه موبایل اندرویدی جدید به همراه نوکیا ۳۳۱۰ بازسازی شده را عرضه کرد.

نوکیا 3 موبایل اندرویدی جدید معرفی کرد

سال گذشته، برند فنلاندی HMD Global، طبق قراردادی به این امتیاز دست یافت که از این پس تا مدت زمانی محدود، تلفن های همراه خود را با برند نوکیا عرضه کند. امروز در کنگره جهانی موبایل، این شرکت سه موبایل اندرویدی جدید به همراه نوکیا 3310 بازسازی شده را عرضه کرد.

Nokia 6

پرچمدار این شرکت که نوکیا 6 نام دارد، نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080p را دارا است. این دستگاه از ماه ژانویه در چین قابل خریداری بود و حالا تمام دنیا می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

اسنپدراگون 430، رم 4 گیگابایت (و 3 گیگابایت)، حافظه داخلی 64 گیگابایت (و 32 گیگابایت)، اندروید 7.0 نوقا با وعده ارائه آپدیت های ماهانه امنیتی و Google Assistant از ویژگی های بارز این دستگاه به حساب می روند.

از منظر طراحی، دستگاه از بدنه آلومینیومی بهره برده و در کناره ها نیز خمیدگی هایی ایجاد شده که به زیبایی ظاهری آن کمک می کند. هر سه دستگاهی که امروز معرفی شدند طراحی تقریبا یکسانی دارند.

نوکیا 6 با قیمت 229 یورو (حدودا 242 دلار) و 299 یورو (حدودا 315 دلار)، در دو مدل با میزان حافظه داخلی و رم متفاوت در سه ماهه دوم سال 2017 عرضه می شود.

مطلب در حال بروزرسانی است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر