کرواسی در انتظار سال خوش گردشگری/تامین نیازهای سرمایه‌گذاران

در حالی که گزارش اخیر فایننشال تایمز از کرواسی به عنوان یکی از بهترین مناطق دنیا برای سرمایه‌گذاری در امر گردشگری نام برد، این کشور ارزیابی خود را از سال ۲۰۱۸ اعلام کرد.

کرواسی در انتظار سال خوش گردشگری/تامین نیازهای سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توتال کرواسی نیوز، در نسخه اولیه گزارش آینده توریستی جهانی که از سوی فایننشال تایمز منتشر شد کرواسی در ردیف هفتمین نقطه جهان برای سرمایه‌گذاری توریستی جای گرفت.

این گزارش 43 نقطه جهان را به عنوان مناطق مستعد گردشگری برای سرمایه‌گذاری معرفی کرد و کرواسی با دریافت جایزه منتخب سردبیری، به عنوان یکی از نقاط بسیار مناسب برای توسعه گردشگری خوانده شد.

پیش‌بینی می‌شود گردشگری کرواسی در سال 2018 در زمینه سرمایه‌گذاری با رشد بیش از 15 درصدی نسبت به سال 2017 روبه رو شود که 40 درصد بیشتر از سال 2016 است.

در این زمینه وزیر گردشگری کرواسی گفت: سرمایه‌گذاری در کرواسی فقط قایل به جذب توریست نیست بلکه در نظر گرفتن مکان‌هایی برای سرمایه‌گذاری علاقه‌مندان و جذب آنها نیز مد نظر است.

پیش‌بینی شده رقمی معادل 940 میلیون یورو سرمایه‌گذاری در سال 2018 در صنعت گردشگری توریسم کرواسی انجام شود. از سوی کمپانی‌های خصوصی حدود 628 میلیون یورو و از سوی بخش دولتی نیز حدود 311 میلیون یورو در شهرها و مکان‌های مستعد، سرمایه‌گذاری خواهد شد.

سرمایه‌گذاری در این بخش در سال 2017 برابر 817 میلیون یورو و سال 2016 برابر 676 میلیون یورو بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان