یک روز پیش از معرفی رسمی، تصویر چهار موبایل اکسپریا سونی لو رفت

ایوان بلس مشهور این روزها بسیار مشغول به نظر می رسد و پشت سر هم در حال انتشار تصاویر موبایل های شرکت های مختلف، پیش از رونمایی رسمی شان است. حالا تصویر فوق نشان دهنده تمام تلفن های اکسپریا اکس سونی برای معرفی در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ هستند.

یک روز پیش از معرفی رسمی، تصویر چهار موبایل اکسپریا سونی لو رفت

ایوان بلس مشهور این روزها بسیار مشغول به نظر می رسد و پشت سر هم در حال انتشار تصاویر موبایل های شرکت های مختلف، پیش از رونمایی رسمی شان است. حالا تصویر فوق نشان دهنده تمام تلفن های اکسپریا اکس سونی برای معرفی در نمایشگاه MWC 2017 هستند.

هنوز سونی کنفرانسی برگزار نکرده و یا حرفی از معرفی موبایل های جدید خود به طور رسمی به میان نیاورده اما این عکس، چهار موبایل از خانواده اکسپریا را در کنار یکدیگر نشان می دهد که گمان می رود متعلق به خانواده اکسپریا اکس باشند.

با توجه به ظاهر، به نظر می رسد که دو دستگاه اول از سمت چپ، جانشین های اکسپریا اکس اِی اولترا و اکسپریا اکس ای باشند و سومی هم احتمالا جایگزیم اکسپریا اکس زد است. در انتها نیز شاهد پرچمدار بزرگ امسال سونی هستیم.

طی روزهای آتی قطعا از این موبایل ها بیشتر خواهیم شنید ولی تا پیش از انتشار رسمی احتمالا قیمت و زمان عرضه احتمالی آن ها نیز لو برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر