با شروع فصل سرما، حتی پوست‌های چرب نیز، نیاز به مرطوب کننده دارند. به گفته‌ی متخصصان زیبایی، زمانی که پوست چرب و مستعد جوش رطوبت کافی نداشته باشد، چربی بیشتری تولید می‌کند و این موضوع خود عامل افزایش جوش است. بنابراین پوست‌های چرب نیز به مرطوب کننده نیاز دارند، اما نوع مرطوب کننده‌ی آن متفاوت است. در این مطلب به معرفی مرطوب‌ کننده‌های مخصوص پوست چرب می‌پردازیم.

1. کرم مرطوب کننده مورد  MURAD ANTI-AGING ACNE CONTROL MOISTURIZER SPF 30  

معرفی محصول: کرم مورد مناسب پوست‌های چرب و کم آب بوده و فاقد چربی است. این محصول با خاصیت کنترل آکنه، از افزایش جوش‌های پوست جلوگیری می‌کند. رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و حاوی SPF است. همچنین اهمیت استفاده از این محصول به دلیل قدرت جلوگیری از تخریب کلاژن و DNA سلولی بوده و مصرف این کرم کمک مفیدی در ترمیم خطوط بوجود آمده بر روی پوست می‌کند.

کرم مرطوب کننده برای پوست‌های چرب

2. سرم هیدراژنیست لیراک HYDRAGENIST SERUM

معرفی محصول :سرم مرطوب کننده، اکسیژن رسان، حجم دهنده پوست بوده و حجم دهنده قوی پوست است. مصرف روزانه از این سرم به کم شدن خطوط ریز و چروک‌ها کمک می‌کند. استفاده همزمان این محصول با کرم یا ژل-کرم همین سری از محصولات لیراک، باعث تقویت و افزایش آبرسانی پوست می‌شود.

کرم مرطوب کننده برای پوست‌های چرب

3. هیسه اک مت پر ریفاینر اوریاژ   HYSEAC MAT PORE REFINER

معرفی محصول: تنظیم کننده ترشح غددچربی و ضد براقی پوست (مات کنندگی)، به مدت 12 ساعت به دلیل وجود عصاره اپی لوب و پودرهای جاذب چربی. موجب محافظت از پوست در برابر آلودگی‌های هوا و رادیکال‌های آزاد شده و موجب رطوبت رسانی به پوست می‌شود. بسیار سبک، فاقد چربی و مناسب برای پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط است.

کرم مرطوب کننده برای پوست‌های چرب

4. کرم لایت فِرِش نوکس  MOISTURIZING AND SOOTHING CRÈME FRAÎCHE DE BEAUTÉ LIGHT

معرفی محصول: مناسب با پوست چرب و مختلط است. مرطوب کننده و آبرسان 24 ساعته بوده و پایه بسیار مناسب حهت آرایش است. این محصول حاوی عوامل تنظیم چربی پوست است که به جمع شدن منافذ باز پوست کمک کرده و از ایجاد جوش و براق شدن چوست جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب کننده برای پوست‌های چرب

5. کرم مرطوب کننده لایت آکواروا نوروا    AQUAREVA MOISTURISING CREAM LIGHT TEXTURE

معرفی محصول: این محصول مخصوص پوست نرمال و مختلط دهیدراته است، کرم مرطوب کننده 24 ساعته آکواروا با اثری سریع و با دوام، پوست را عمیقا مرطوب و بازسازی می‌کند. به علت گویچه‌های حاوی آب یخ، پوست به صورت فعال آبرسانی و بلافاصله شفاف و روشن می‌شود. ساختار نرم و لطیف محصول با رایحه مطبوع باعث حس طراوت و شادابی می‌شود و به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد.

کرم مرطوب کننده برای پوست‌های چرب