لیلا حاتمی بازیگر توان‌مند سینمای ایران، که به انتخاب لیست جهانی CB150 یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده و عنوان چهارمین زن زیبای خاورمیانه را کسب کرده؛ در عرصه مد نیز به دنبال کسب افتخاراتی است. این بازیگر خوش‌ذوق عطر زنانه و مردانه‌ خود را با همکاری یک کمپانی فرانسوی در مهد عطر جهان؛ پاریس رونمایی کرد.

لیلا حاتمی

  • "تهران" نام این محصول است و در دو نسخه زنانه و مردانه وارد بازار عطر و ادکلن شده. این بازیگر سرشناس سینمای ایران و نام مطرح سینما در عرصه بین‌الملل، با همکاری شرکت فرانسوی The Parfum،  برند عطر خود را تولید کرده‌است و به این صورت نام خود را در عرصه مد بین‌المللی نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

عطر لیلا حاتمی

  • نسخه زنانه عطر تهران؛ رایحه‌ای گلی و شرقی دارد. نت ابتدایی عطر از گریپ فروت، هلو، فلفل و ترنج تشکیل شده. شکلات، گل یاسمن و گل بنفشه در قلب نت‌های میانی عطر هستند و در آخر با نعنا هندی، خزه، وانیل و کارامل به پایان می‌رسد. این محصول کاملا با سلیقه بانوان ایرانی هماهنگی دارد و تداعی کننده حس اعتماد به نفس زنانه لیلا حاتمی است. قیمت این محصول حدود 68 یورو است و تاکنون روش خرید آن مشخص نشده‌است.

    عطر لیلا حاتمی

  • ادکلن مردانه تهران؛ رایحه چوبی و تند دارد. نت ابتدایی این محصول شامل عصاره برگاموت، هل نارنجی و فلفل سیاه است. انگور سیاه، سیب سبز، و نعنا هندی نت میانی؛ خزه، وتیور و کهربا نت‌های پایانی آن را تشکیل داده‌است. قیمت این محصول نیز همانند نسخه زنانه آن، 68 یورو است.

    عطر لیلا حاتمی