خانم‌ها همیشه طرفدار تغییر در سبک آرایش خود هستند و تمایل دارند تا مدل‌های جدید و مدر روز را امتحان کنند، اما بسیاری نیز از این کار دروی می‌کنند، زیرا مطمئن نیستند که این تغییرات با چهره‌شان سازگاری داشته باشند. باید به شما بگوییم که تغییر سبک آرایش صورت، آنقدرها هم کار سخت و پیچیده‌ای نیست، به این شرط که در انتخاب نوع و رنگ لوازم آرایشتان، دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهید و کمی هم از عادت‌های همیشگی‌تان در آرایش کردن دست کشیده و پیشنهادهای جدید را امتحان کنید.

خط چشم رنگی و اکلیلی

اگر از کشیدن خط چشم مشکی و همیشگی خود خسته شده‌اید، این بار با یک سایه رنگی، طلایی، اکلیلی یا نقره‌ای، خط چشم بکشید. حتی می‌توانید این سایه را به صورت یک خط باریک، روی خط چشم مشکی بکشید. خط چشم رنگی، از ترندهای امسال بوده و زیبایی و جذابیت زیادی به چشم‌ها می‌بخشد.

خط چشم اکلیلی

رژلب براق

امسال و سال گذشته، سال رنگ‌های کرم و مات برای رژلب بوده که بسیار زیبا و جذاب هستند، اما اگر به دنبال تغییر هستید، به سراغ رژلب براق بروید تا رنگ صورت و آرایشتان کاملا جدید شود. رنگ زرشکی و ارغوانی، انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. رژلب‌های قبلی‌تان را هم می‌توانید استفاده کنید اما بعد از آن، برق لب را فراموش نکنید.

رژلب براق

مژه‌های بلند را امتحان کنید!

یکی از معیارهای زیبایی چشم‌ها، پرپشت بودن مژه‌هاست، اما شما این معیار را کمی تغییر بدهید و دیگر به دنبال مژه‌های پرپشت و ضخیم نباشید. برای این کار، کافیست که به جای استفاده از مژه مصنوعی، از لیفت مژه استفاده کنید. لیفت مژه روشی نوین برای طبیعی و البته پرپشت نشان دادن مژه‌هاست که در این در این مطلب به طور تخصصی و کامل توضیح داده‌ایم.

لیفت مژه

هایلایتر را به لوازم آرایشی خود اضافه کنید.

یکی از محبوب‌ترین ترندهای آرایشی امسال براق نشان دادن چهره توسط هایلایتر یا براق کننده پوست است. بهتر است شما هم این مد آرایشی را امتحان و تجربه کنید. کافیست بعد از زدن کرم زیرسازی، کمی هایلایتر طلایی بزنید. البته هایلایتر مخصوص نقاط خاصی از صورت بوده که این نقاط شامل استخوان گونه، تیغه بینی و چانه است. سعی کنید با یک برس مناسب، به خوبی آن را روی پوستتان محو کنید تا درخششی طبیعی در پوست و آرایش صورتتان ایجاد شود.

هایلایتر

رژگونه را فراموش نکنید.

سبک قدیمی رژگونه زدن را فراموش کنید. زدن رژگونه از ابتدا تا انتهای گونه‌ها کمی قدیمی شده است و جذابیتی هم ندارد. بر اساس مدلی که در سال 2017 برای رژگونه زدن ارائه شده است، نباید خط استخوان گونه را رژگونه زد، درعوض بهتر است روی گونه‌ها را رژگونه بزنید تا ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید.

رژگونه

این تکنیک‌ها سبکی جدید بوده که آرایشتان را کاملا به‌روز و جذاب خواهد کرد.