ماهان شبکه ایرانیان

دفتر خدمات الکترونیک قضایی در اشکذر افتتاح شد

با حضور معاون قضایی دادگستری استان، معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان دفتر الکترونیکی خدمات قضایی باهدف ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان در اشکذر افتتاح شد.

افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی در اشکذربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، با حضور معاون قضایی دادگستری استان، معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان دفتر الکترونیکی خدمات قضایی باهدف ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان در اشکذر افتتاح شد.

معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان یزد در آیین آغاز به کار رسمی این دفتر با بیان اینکه دفاتر قضایی با 36 خدمت ضمن ارائه خدمات متنوع و مطلوب توانسته است رضایت مردم را جلب کند افزود: دسترسی آسان‌تر مردم در فضای مناسب به خدمات الکترونیک قضایی، ثبت دادخواست‌های حقوقی تجدیدنظرخواهی، تجدیدنظرخواهی کیفری و ثبت نام ثنا به‌عنوان مقدمه‌ای برای ابلاغ الکترونیک و دریافت حساب کاربری و ثبت اظهارنامه از مواردی است که در این دفاتر به شهروندان ارائه می‌شود.

این مقام قضایی حرکت به سمت دنیای بدون کاغذ در دنیای قضایی و فراهم کردن بستر مناسب برای مردم جهت سرعت و دقت کار را از مهم‌ترین اهداف پیشرو در این جهت برشمرد و اظهار داشت: کم کردن بخشی از برنامه‌هایی که ماهیت قضایی برای دادگستری ندارد از اهداف دیگر راه‌اندازی این دفاتر است.

وی تصریح کرد:واگذاری برخی از امور به بخش خصوصی ضمن تسهیل امور ارباب رجوع دادگستری، فراغت بیشتری را برای رسیدگی به اسیر امور در دستگاه قضایی فراهم می‌آورد.

 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان