"زیبایی و خوش‌پوشی مستلزم ریسک کردن و جسارت در سبک پوشش است!" اگر دوست دارید جز کسانی باشید که ظاهرشان حرفی برای گفتن دارد؛ باید این نکته را در نظر داشته باشید. حتما شما هم افراد بسیاری را دیده‌اید که همیشه کمی جلوتر از مد هستند و نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند. اگر دوست دارید جز این افراد باشید، علاوه بر انتخاب سبک‌های متفاوت باید اعتماد به نفس بالایی نیز داشته باشید. در این مطلب به معرفی 7 بخش مختلف پوشاک می‌پردازیم که برای پاییز امسال، ظاهر شما را متحول می‌کند.

1- کوله پشتی فانتزی

همانطور که می‌دانید کوله پشتی‌های چرمی یکی از اصلی‌ترین ترندهای کیف زنانه محسوب می‌شوند و برندهای مختلف به طراحی مدل‌های مختلف آن‌ها می‌پردازند. کوله پشتی‌هایی که گلدوزی‌ یا المان‌های فانتزی خاصی مثل زیپ، مروارید، گل و... دارند یکی از ترندهای منحصر به فرد پاییز امسال است.

مد سال

2- عینک‌های چند وجهی

عینک با شیشه‌های چند ضلعی یکی از زیباترین سبک‌های عینک آفتابی است که به تازگی در دنیای مد دیده می‌شود. این سبک از عینک نیز از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند استایل خاص داشته باشید.

مد سال

3- کت و شلوار ست

این یکی از سبک‌های کلاسیک لباس زنانه است که امسال به عرصه مد بازگشته‌اند. کت و شلوار با رنگ‌ خنثی مثل توسی، با شلوار نسبتا گشاد می‌تواند به شما کمک کند از مد رایج این روزها چند قدم جلوتر باشید.

مد سال

4- شلوار خط‌دار

این سبک از شلوار جدیدترین ترند شلوار محسوب می‌شود که بسیار خاص و چشم‌نواز است. اگر نمی‌خواهید این مدل شلوار ظاهر شما را اسپرت نشان دهد می‌توانید از کفش پاشنه بلند کمک بگیرید.

مد سال

5- بارانی براق

این سبک بارانی جز مدل‌هایی است که اعتماد به نفس بالا می‌خواهد و می‌تواند ظاهری شیک و منحصر به فرد برای شما خلق کند.

مد سال

6- بوت سفید

بوت سفید از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های بوت است که برای کسانی که دوست دارند خاص باشند پبشنهاد می‌شود.

مد سال

7- پارچه چهارخانه

این مد که در دهه 60 میلادی بسیار پرطرفدار و محبوب بود؛ پاییز و زمستان امسال هم میان طرح‌های برندهای مختلف دیده می‌شود و گمان می‌رود یکی از محبوب‌ترین طرح‌های سال‌های اخیر نیز باشد.

مد سال