بلوز بافتنی (Sweaters)، یکی از محبوب‌ترین لباس‌های زمستانی هستند که هم برای محافظت از بدن در مقابل سرما مناسب‌اند و هم استایلی خاص و زیبا برای خانم‌ها می‌سازد. این سبک بلوز را می‌توان در مهمانی با شلوار، دامن یا جوراب شلواری پوشید و هم می‌توان زیر مانتو یا پالتوی زمستانی پوشید.
بلوزهای بافتنی نیز مانند دیگر بخش‌های لباس، مد مخصوص خود را دارند و سال به سال دستخوش تغییر می‌شوند. در ادامه این مطلب می‌توانید با جدیدترین مدل‌های بلوز بافتنی آشنا شوید که برای امسال به شما پیشنهاد می‌شوند.

1- بلوز‌های Over sized

سایز بزرگ(Over sized) سبکی از لباس پوشیدن است که در دهه‌های پیش بسیار رایج و دوست داشتنی بود و این روزها نیز در دنیای مد نقشی پررنگ ایفا می‌کند. طرفداران این سبک معمولا جسارت زیادی برای پوشیدن لباس‌های خاص و متفاوت دارند و اگر شما نیز دوست دارید سبک لباس پوشیدنتان به روز باشد، می‌توانید بلوز بافتنی سایز بزرگ بپوشید.

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

2- بافتنی‌های کوتاه

این سبک تقریبا متضاد سایز بزرگ است، یعنی بافتنی نسبتا اندازه با قدی کوتاه‌تر از بلوزهای معمولی و بهتر است با شلوار فاق بلند پوشیده شود. 

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

3- بافتنی یقه اسکی

بافتنی یقه اسکی از همیشگی‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های بلوز زنانه است که این نیمه از سال نیز می‌توانید بپوشید. چه یقه اسکی بلند و کمی گشاد، چه یقه اسکی کوتاه و کمی چسبان.

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

4- بافتنی منگوله‌ای

استفاده از منگوله برجسته بر روی بلوز بافتنی، سبک فانتزی و در عین حال نوستالژیکی است که این روزها دوباره به عرصه مد بازگشته و بسیار پرطرفدار و زیبا هستند.

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

5- بلوزهای خزدار

بلوز بافتنی که بر روی آستین یا یقه آن خز به کار رفته باشد سبک جدید و شیک بلوز بافتنی است که این روزها در عرصه مد دیده می‌شود و اگر دوست دارید سبک لباس پوشیدنتان خاص و چشم‌نواز باشد می‌توانید یک بلوز بافتنی خزدار به کمد لباستان اضافه کنید.

مدل بلوز بافتنی 2017-2018

,