رییس کل دادگستری تهران با دو تن از فرزندان شاهد دیدار کرد

رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه مطابق با برنامه ریزی‌های انجام شده با دو تن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان دیدار و از نزدیک به گفتگو پرداخت.

با دو تن از فرزندان شاهد دیدار کردبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات داگستری کل استان تهران، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه مطابق با برنامه ریزی‌های انجام شده با دو تن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان دیدار و از نزدیک به گفتگو پرداخت.


بر اساس این گزارش، در این دیدار صمیمی و مملو از معنویت، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال‌های دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می‌افروزد تا تاریکی را از مسیر زندگی بزداید. هر شهید سپیده‌ای است که در افق آسمان‌ها طلوع می‌کند و پیام آور صبح می‌شود. شهادت شهید به طور یقین بسیار پر ارزش‌تر و موثرتر از حیات اوست و لذا شهادت نه یک مردن که یک انتخاب است.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از اهداف مقدس همه شهدا و ایثارگران عزیز، اجرای عدالت در جامعه اسلامی می‌باشد و ما مفتخریم که بخش عمده این رسالت عظیم بر عهده ما نهاده شده است.

این گزارش در ادامه حاکی است: در این دیدار، صابری مسئول امور ایثارگران، مظفری سرپرست مجتمع قضایی عدالت، شکاری قائم مقام مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و زمانیان معاون اداره رفاه نیز حضور داشتند. ضمناً مشخصات فرزندان شاهد به شرح ذیل است:

1. آقای سیروس شیروانی، فرزند شهید، دادورز شعبه 110 حقوقی مجتمع قضایی عدالت

2. آقای امید پاک نژاد، فرزند شهید، مدیر دفتر شعبه 108 مجتمع قضایی عدالت
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر