پس از نامزد شدن برای انتخاب بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان

محمدی: دست‌کش طلای جهان را می‌خواهم

نامزد دریافت عنوان برترین دروازه‌بان جهان می‌گوید هدفش رسیدن به دستکش طلای جام‌جهانی است.

محمدی: دست‌کش طلای جهان را می‌خواهم

به گزارش ایسنا، سایت فوتسال پلنت اسامی 10 نامزد دریافت عنوان برترین دروازه‌بان فوتسال جهان را اعلام کرد و بر این اساس سپهر محمدی و علیرضا صمیمی دو دروازه‌بان تیم ملی ایران،‌ در بین 10 گلر برتر جهان در سال 2017 قرار گفتند.

سپهر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع، بیان کرد: این اولین بار است که بین 10 دروازه‌بان برتر جهان قرار می‌گیرم و بسیار خوشحالم که به عنوان یک ایرانی در این فهرست هستم. این پتانسیل فوتسال ایران را نشان می‌دهد و قطعا انگیزه مرا برای ادامه راه بیش‌تر خواهد کرد. قطعا از این پس محکم‌تر کار می‌کنم تا مردم خوشحال شوند.

او افزود: آرزوی من حضور ایران در فینال جام‌جهانی است و می‌خواهم دستکش طلای این مسابقات را به‌دست بیاورم. واقعا از اعتماد آقای ناظم الشریعه ممنون هستم. کادرفنی تیم ملی به من و اقای صمیمی اعتماد و از هر دوی ما استفاده کرد و خوشحالم ما هم جواب اعتمادشان را دادیم. این که دو نفر(من و صمیمی) در بین 10 دروازه بان برتر هستیم، به خاطر استفاده از جفت‌مان در تیم ملی است.

محمدی هم‌چنین درباره این که تیم ملی فوتسال،‌ دروازه‌بان اول و دوم ندارد، توضیح داد: یکی از کارهای خوبی که کادرفنی تیم ملی کرده این بوده که دو دروازه‌بان را در شرایط آمادگی بالا داشته است. این اتفاق برای من بسیار خوب بوده است و کادرفنی تیم ملی در تمام مسابقات، از من و علیرضا صمیمی استفاده کرده است. ما دو نفر غیر از این که رقیب هستیم، دوستان قدیمی برای هم هستیم و از سال 1385 و از تیم ملی امید باهم هستیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران هم‌چنین درباره این که گفته می‌شود جانشینی برای صمیمی و محمدی در تیم ملی نیست، به ایسنا گفت:‌ این حرف تا یک سال پیش صحیح بود اما یک سال است که آقای ناظم‌الشریعه دروازه‌بان‌های مختلف را به تیم ملی دعوت می‌کند و تا الآن چهار- پنج دروازه‌بان جوان به صورت چرخشی به تیم ملی آمده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر