در نشست پوشش و پدافند غیرعامل عنوان شد؛

نیازمند بازنگری در حوزه منسوجات با موضوع پدافند غیرعامل هستیم

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در دومین نشست علمی تخصصی پوشش و پدافند غیرعامل با عنوان «زلزله و منسوجات امدادی» بر لزوم بهره برداری علمی از نشست‌های این چنین تأکید کرد.

نیازمند بازنگری در حوزه منسوجات با موضوع پدافند غیرعامل هستیم

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دومین نشست علمی تخصصی پوشش و پدافند غیر عامل با عنوان «زلزله و منسوجات امدادی» تشکیل شد.

در این نشست، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، روح الله باقرزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر، رامین رادنیا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ابراهیم تاجیک نوری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال امر استان تهران، مرتضی اکبرپور، معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از طراحان، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و صاحبان صنعت در تالار رودکی برگزار شد.

قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این نشست با اشاره به لزوم طرح مسئله و بهره برداری علمی از مجموعه نشست های علمی تخصصی پوشش و پدافند غیر عامل گفت: اتفاقات مهمی در حوزه های گوناگون رقم می خورد که کارگروه نیز می تواند در کنار این جریانات نقش مؤثر ایفا کند.

او تصریح کرد: تجربه نشست قبلی نشان می دهد که در چنین شرایطی، صنعتگران ما از دانشگاهیان جلوتر هستند و امید است با پیوند میان این دو بخش، نقش سازنده خود را در فضای فعلی ایفا کنیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تأکید بر اینکه نیازمند هوشمندی و بازنگری در حوزه منسوجات با موضوع پدافند غیرعامل هستیم اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث زلزله طی ماهای اخیر در کشور ما داغ است، کارگروه تمایل دارد تا مأموریت مهم توجه به مقوله زلزله و منسوجات امدادی را در دستور کار قرار دهد و امیدواریم موضوعات مطرح در این نشست، مسیر جریان سازی در این عرصه را هموار سازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر