در جلسه علنی امروز صورت گرفت؛

مخالفت مجلس با فوریت طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران مخالفت کردند.

مخالفت مجلس با فوریت طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درخواست یک فوریت طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار گرفت، اما یک فوریت این طرح به تصویب نرسید.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان و نماینده طراحان این طرح در دفاع از فوریت این طرح بر ضرورت تشکیل وزارت خانه در حوزه امور ایثارگران برای پاسخگویی بیشتر به مجلس و خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگران تأکید و اشاره کرد.

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک نیز در مخالفت با فوریت این طرح گفت: تولید وزارتخانه دردی دوا نمی کند و باید با اصلاح ساختار مشکلات جامعه هدف از جمله ایثارگران را حل کرد.

همچنین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد نیز در موافقت با فوریت این طرح خاطرنشان کرد: طبق بررسی ها بیشترین نارضایتی در خدمات رسانی در ارتباط با نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران اتفاق می افتد و تبدیل این سازمان به وزارتخانه نیز به معنای توسعه ساختار نیست؛ بلکه برای اصلاح ساختار و مدیریت بهتر نیرو و امکانات انجام می شود.

در نهایت یک فوریت این طرح با 62 رأی موافق، 79 رأی موافق و 16 رأی ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر در صحن به تصویب نرسید، لذا این طرح به صورت عادی در کمیسیون های مجلس بررسی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر