ماهان شبکه ایرانیان

در پی درخواست مکرر هواداران ملوان ؛

مسابقات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ازسیمای گیلان پخش زنده می شود

رشت- مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان از پخش زنده مسابقات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول در پی درخواست مکرر هواداران این تیم از سیمای مرکز این استان خبرداد.

مسابقات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ازسیمای گیلان پخش زنده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ظهیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست مکرر هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره پخش زنده مسابقات این تیم، اظهار کرد: مسابقات تیم فوتبال ملوان در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان به صورت زنده از شبکه باران پخش می شود.

وی همچنین به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر دریافت 37 میلیون تومان برای پخش زنده هر مسابقه ملوان اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان به ازای پخش هر بازی حدود سه میلیون و 270 هزار تومان دریافت می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: دریافت این مبلغ تنها برای پرداخت دستمزد بیش از 50 نفر از عوامل فنی پخش زنده هزینه می شود که در برخی از بازی ها این مبلغ هم پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه این مرکز هیچ مبلغی از تبلیغات دور زمین دریافت نمی کند، تصریح کرد : با این وجود رسانه استانی به احترام مردم انزلی و دوستداران فوتبال در گیلان بازی ملوان را زنده پخش می کند.

ظهیری با اشاره به جلسه اخیر با رئیس هیئت فوتبال گیلان و شهرستان انزلی و همچنین مدیرعامل باشگاه ملوان، گفت : هیئت فوتبال گیلان قول داده که پیگیر پرداخت هزینه های فنی پخش مسابقات به صدا وسیمای مرکز استان باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان