ماهان شبکه ایرانیان

تیم کوک در سال ۲۰۱۷ درآمدی ۱۰۲ میلیون دلاری از اپل داشته است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل طی سال مالی ۲۰۱۷ حقوقی معادل ۳.۰۶ میلیون دلار از اپل دریافت کرده و این رقم با در نظرگیری مزایای ۹.۳۳ میلیون دلاری و سهامی به ارزش ۸۹.۲ میلیون دلار که به عنوان پاداش در اختیار وی قرار گرفته است، به ۱۰۲ میلیون دلار می رسد.

تیم کوک در سال 2017 درآمدی 102 میلیون دلاری از اپل داشته است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل طی سال مالی 2017 حقوقی معادل 3.06 میلیون دلار از اپل دریافت کرده و این رقم با در نظرگیری مزایای 9.33 میلیون دلاری و سهامی به ارزش 89.2 میلیون دلار که به عنوان پاداش در اختیار وی قرار گرفته است، به 102 میلیون دلار می رسد.

این اطلاعات اخیراً در غالب گزارشی اختصاصی و پیش از برگزاری جلسه سالانه سهام داران، به صورت رسمی توسط اپل در اختیار کمیسیون مبادلات و اوراق بهادار ایالات متحده قرار گرفته است.

به نظر اعضای هیئت مدیره اپل، تیم کوک حالا باید «برای تمام سفرهای شخصی یا تجاری» از هواپیمای شخصی استفاده کند

مدیران اجرایی اپل که از جمله آنها می توان به لوسا میستری، آنجلا آرنتس، جانی سلاشی، دان ریچیو و بروس سیول اشاره کرد، همگی پاداشی بالغ بر 3 میلیون دلار از کمپانی ساکن کوپرتینو دریافت کرده اند که در کنار حقوق اصلی و سهام های پاداش، درآمد هر یک را به 24.2 میلیون دلار می رساند. آنجلا آرنتس، مدیر واحد خرده فروشی اپل به صورت خاص بیشترین درآمد را داشته و 24,216,072 دلار دریافت کرده است.

تیم کوک

علاوه بر مشخص شدن دریافتی کارمندان، در گزارش اختصاصی اپل آمده که به نظر اعضای هیئت مدیره این کمپانی، تیم کوک حالا باید «برای تمام سفرهای شخصی یا تجاری» از هواپیمای شخصی استفاده کند.

اپل این سیاست را در سال 2017 به کار گرفته است و دلیل آن «حفاظت و افزایش بهره وری» با توجه به «نقش واضح» تیم کوک به عنوان مدیرعامل ذکر شده است. طی سال میلادی 2017، پروازهای شخصی کوک هزینه ای بالغ بر 93,109 دلار داشته اند و اپل نیز 224,216 دلار دیگر صرف حفاظت از وی در این پروازها کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان