اسفنانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت تخم مرغ به نرخ قبلی خود باز می‌گردد/ افزایش خودسرانه بهای شیر توجیه قانونی ندارد

مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: افزایش قیمت تخم مرغ و شیر توجیه قانونی ندارد و قیمت تخم مرغ به نرخ قبلی خود باز می‌گردد.

قیمت تخم مرغ به نرخ قبلی خود باز می‌گردد/ افزایش خودسرانه بهای شیر توجیه قانونی نداردمحمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: افزایش قیمت تخم‌مرغ به هیچ وجه توجیه قانونی ندارد و قیمت تخم مرغ به نرخ قبلی خود باز می‌گردد.

وی افزود: از روزی که تخم مرغ گران شد، گشت‌های تعزیرات اقدام به بازرسی و نظارت کردند و در این راستا نیز پرونده‌هایی تشکیل و به برخی از فروشندگان هم اخطار داده شد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران اذعان کرد: در خصوص گرانی تخم مرغ مطرح شد که عرضه کم شده و به خاطر بیماری آنفولانزا قیمت افزایش یافته است که این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به افزایش بی جهت قیمت شیر و مواد لبنی در روزهای اخیر، گشت‌های تعزیرات به کارخانه‌های تولید لبنیات مراجعه کردند و اخطار‌های لازم را به آن‌ها دادند. بر این اساس کارخانه‌ها موظف شدند تا محصولات لبنی خود را به قیمت مصوب عرضه کنند.

افزایش قیمت تخم مرغ قانونی نیست

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر