ماهان شبکه ایرانیان

ویسی: زور ما به استقلال نمی‌رسید

سرمربی آبی های خوزستانی می گوید به دلیل سابقه بد این باشگاه بازیکنان حاضر نیستند به این تیم بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم و 5 بازیکن نیز در این دیدار غایب بودند و البته استقلال نیز شرایط بسیار خوبی داشت شکست خوردیم. بازیکنان جوان ما بسیار خوب کار کردند و پا به پای آنها دویدند اما زور ما به آنها نمی رسید و ما شکست خوردیم. آنها در همه زمین بهتر از ما بودند و لایق برد بودند اما امروز جوانان ما خود را نشان دادند که بسیار خوب بود.


وی افزود: ما برای جام حذفی نیاز به بازیکن داریم تا بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم و به فینال برویم. به مردم خوزستان قول می دهم که تیم صد در صد در لیگ برتر باقی می ماند.

ویسی درباره مشکلات این باشگاه برای جذب بازیکن تصریح کرد: متاسفانه سابقه بد ما در دو سال گذشته، باعث شده بازیکنان به این تیم نیایند. با چند بازیکن حرف زدم و همگی 50 درصد پول نقد می خواهند و حتی حاضر هستند به تیمی بروند که پول کمتری می دهد. دو بازیکن اضافه کردیم که یکی جوان است و یکی با تجربه که یکی از آنها کلاه کج است و من نشان دادم از بازیکنانی مانند او، مبعلی، عنایتی و دیگر بازیکنان با تجربه می توانم به بهترین شکل بازی بگیرم.

سرمربی آبی های خوزستانی درباره درخواست روشنایی از بازیکنان برای بازی کردن با وجود مصدومیت، اضافه کرد: روشنایی فکر می کرد که بازیکنان می توانند بازی کنند و چون بازیکن تعویضی نداشتیم درخواست کرد که بازی کنند.

ویسی درباره علت مصدومیت پرتعداد بازیکنان گفت: مشکلات کشاله در داخل زمین به بدنسازی می تواند ربط داشته باشد اما برخی بازیکنان نیز غیر حرفه ای هستند.

او در پایان درباره داوری مسابقه، خاطر نشان کرد: در بدترین شرایط داوران علیه ما هستند که البته نمی گویم عمدی در کار بوده است. باید همکاری کنیم تا داوری بهتر شود و اگر ببازیم و اعتراض کنیم کار درستی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان