هتل لوکس هند مخصوص مسافران خاص شما؛ حیوانات خانگی و دست‌آموز

سوییت گرند کریتراتی چیزی بیش از تسهیلات یک هتل و مسافرخانه را به شما و حیوان خانگی دوست داشتنی‌تان ارائه می‌دهد.

هتل لوکس هند مخصوص مسافران خاص شما؛ حیوانات خانگی و دست‌آموز

سوییت گرند کریتراتی چیزی بیش از تسهیلات یک هتل و مسافرخانه را به شما و حیوان خانگی دوست داشتنی‌تان ارائه می‌دهد.

هتل لوکس حیوانات خانگی کریتراتی در هندوستان شیوه سفر حیوانات را به طور کل دگرگون کرده است و با سالن‌های اسپا، ماساژدرمانی و غذاخوری شاهکارش سفر لوکسی برای حیوانات رقم می‌زند.

این هتل در گورگائون واقع شده و یکی از مکان‌هایی است که هر حیوان خانگی عاشقش می‌شود.

ابتدا، ایده این هتل به ذهن صاحبان آن، دیپاک و جانوی چائولا، خطور کرد. این دو نفر می‌خواستند مکانی را برای حیوانات خانگی ایجاد کنند که واقعاً لذت ببرند و در وقع دوستان پشمالوی شما جلوه‌ای از اشرافیت و زندگی سلطنتی را تجربه کنند.

هتل لوکس کریتراتی، به محض این که افتتاح شد، به عنوان لوکس‌ترین هتل هند و پاتوقی اشرافی برای توله‌سگ‌ها و گربه‌ها شهرت یافت. این هتل با خدمات خاصش برای حیوانات خانگی تجربه‌‌ای شگفت‌انگیز برای آنها رقم می‌زند. یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان حیوانات خانگی و در سطح کلاس جهانی در این هتل خدمت می‌کنند و آن قدر از حیوان خانگی شما به خوبی پذیرایی می‌کنند که تا مدت‌ها پس از مراجعه به این هتل، حیوان خانگی‌تان برایتان دم تکان می‌دهد و از شما تشکر می‌کند.

در هتل کریتراتی، آن قدر به حیوان خانگی شما سرویس‌های عالی می‌دهد تا مطمئن شود موقع بیرون رفتن از آنجا خوشحال است.

حیوانات خانگی که به این هتل مراجعه می‌کنند از تسهیلاتی نظیر سالن اسپا و ماساژ سر و بدن بهره می‌برند، ماسک صورت می‌زنند و در اولین کافه هند مخصوص حیوانات به نام Pet ‘N’ Fur غذا می‌خورند.

در کافه “پت اند فر” انواع کیک، مافین، تارت، سوپ و شیک به سلیقه سگ‌ها‌ و گربه‌ها سرو می‌شود و از نظر کیفیت غذایی درجه 5 ستاره را دارد. اتاق‌های این هتل نیز از لوکس بودن حرف ندارند. این هتل جایی است که حیوانات می‌توانند استراحت کرده و آرامش جسمی و روانی پیدا کنند.

ملحفه‌ها و پتوهای لوکس، سیستم تهویه مطبوع و خدمات بهداشتی حیوانات از جمله سرویس‌های اتاق‌های این هتل هستند. سوییت گرند کریتراتی بزرگ‌تر از دیگر بخش‌های هتل است و علاوه بر بالکن و نمای شهر، وب‌کم خصوصی و سالن شنا دارد. همه اتاق‌ها مجهز به سرویس خواب لوکس، دو وعده غذا، اتاق بازی، تهویه مناسب و ماساژ قبل از خواب هستند.

صاحبان سگ‌ها می‌تواند در این هتل برای سگشان جا رزرو کنند؛ از اتاق‌های استاندارد گرفته تا سوییت مخصوص کریتراتی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان