معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان در گفت وگو با میزان:

۵۴ درصد ابلاغ‌ها در رفسنجان به صورت الکترونیک انجام می‌شوند

معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت:۵۴ درصد اوراق قضایی در شهرستان رفسنجان به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شوند.

54 درصد ابلاغ‌ها در رفسنجان به صورت الکترونیک انجام می‌شوندحمید خالقی درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه 54 درصد اوراق قضایی در شهرستان رفسنجان به صورت الکترونیکی ابلاغ می شود، گفت:از ابتدای سال جاری 29 هزار و 730 فقره پرونده وارد حوزه قضایی این شهرستان شده و در مقابل 29 هزار و 452 فقره پرونده مختومه شده است.


وی عنوان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون 18.64 درصد طلاق به درخواست زوج نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان اعلام کرد:متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها از 177 روز به 74 روز تقلیل یافته که منجر به کاهش اطاله دادرسی شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ رسیدگی پرونده‌ها در حوزه قضایی رفسنجان 99.6 درصد است، گفت:طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت آمار وفناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان دادگستری شهرستان رفسنجان از حیث عملکرد وضعیت مطلوبی را در سطح استان دارد.

این مقام قضایی عنوان کرد: با تلاش کارکنان قضایی واداری شهرستان رفسنجان میزان مختومه شدن پرونده‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر