ماهان شبکه ایرانیان

بابرد سپاهان جایمان را پس می گیریم

دشتی: پنالتی پیکان درست نبود

پارس جنوبی در حالی که از حریفش پیکان پیش بود برد را با تساوی عوض کرد تا رتبه دوم جدول را به فولاد خوزستان بدهد.

به گزارش" ورزش سه" پارس جنوبی در بازی با پیکان با گل دقیقه 37 علی دشتی از حریف پیش افتاد و تا دقیقه 67 از حریفش پیش بود اما یک ضربه کار را به تساوی کشاند. علی دشتی گلزن پارس جنوبی در برابر پیکان بعد از این بازی گفت:« بازی خیلی خوبی بود. ما  به خاطرباخت  هفته گذشته  برای برد و سه امتیازبه زمین آمدیم و خیلی زحمت کشیدیم که ببریم اما در نیمه دوم در حالی که داور نزدیک صحنه بود خطای صددرصد کف پا را نگرفت و بعدش ما گل خوردیم.»


او درباره صحنه پنالتی گفت:«  من فکر می کنم پنالتی که داور برای پیکان گرفت پنالتی نبود. باید بازی را می بردیم اما انشالله بازی بعدی را مقابل سپاهان برنده می شویم.» او افزود:« قبل از گل پیکان صحنه ای که اتفاق افتاد کاملا خطا بود. من خودم نزدیک صحنه بودم و دیدم که بازیکن حرکت خطرناک انجام داد. صحنه در یک متری داور بود اما خطا نگرفت. هرچه بود تقدیر این بود این بازی را مساوی کنیم و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.»
وینگر پارس جنوبی در رابطه با این موضوع که این تیم رتبه دوم جدول را از دست داد گفت:«  صددرصد جایمان را پس می گیریم. ما در بازی هفته آینده  با سپاهان باید سه امتیاز را بگیریم که هم بتوانیم سهمیه بگیریم و هم رده بالای جدول را داشته باشیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان