ماهان شبکه ایرانیان

شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران در سال ۹۶ برگزار شد

شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، شانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

براساس این گزارش، این نشست با محوریت برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه به میزبانی دادگستری کل استان تهران برگزار و طی آن فعالیت‌های صورت گرفته از ناحیه کمیته‌های مربوطه ارائه و پس از انجام مباحث کارشناسی لازم، حسب مورد تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

قابل ذکر است که در این جلسه همچنین موضوع جابجایی تعدادی از واحد‌های قضایی مستقر در تهران بزرگ به ساختمان‌های جدیدالاحداث، مسائل و مشکلات مربوط به آن مطرح شد و مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

همچنین مقرر شد این امر حداکثر تا 15 ماه جاری خاتمه یابد و تلاش شود در این راستا هیچگونه آسیبی به فرآیند دادرسی پرونده‌ها وارد نشده و حقوق شهروندان به نحو احسن رعایت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان