مدیرنمایندگی ستاد دیه تهران در گفت وگو با میزان خبرداد

آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ۳۳۰ میلیونی خیرین در جشن گلریزان

مدیرنمایندگی ستاد دیه تهران گفت: زمینه آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ۳۳۰ میلیونی خیرین درجشن گلریزان ستاددیه استان تهران از زندان فراهم شد.

آزادی 7 زندانی جرائم غیرعمد با کمک 330 میلیونی خیرین در جشن گلریزانمنوچهر رحمانی مدیرنمایندگی ستاددیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آزادی 7 زندانی جرائم غیرعمد با کمک 330 میلیونی خیرین در جشن گلریزان خبرداد و گفت: خیرین با حضور در صحن مطهر امام زاده زید در بازار بزرگ تهران زمینه آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

وی افزود: 715 زندانی با بدهی بالغ بر 94 میلیارد تومان در زندان‌های استان تحمل کیفر می‌کنند که چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند.

مدیرنمایندگی ستاددیه تهران تشریح کرد: از این تعداد 704 مرد و 11 زن هستند که 21 نفر مربوط به حوادث رانندگی، 1 نفر حوادث کارگاهی، 690 بدهکار مالی و 211 نفر مهریه و نفقه آمار زندانیان جرائم غیرعمد را تشکیل می‌دهند.

رحمانی کمک به اقشار ضعیف جامعه و حل مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد را از سنت‌های نیکو و حسنه عنوان کرد و گفت: خیران با کمک‌های نقدی خود دست این قبیل زندانیان را می‌گیرند و این یک توفیق الهی است.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه کمک به فرهنگ سازی در جامعه گفت: طی این مدت، 2 هزار و 21 پرونده جهت زندانیان جرایم غیرعمد از طریق مددکاری زندان‌های استان واصل شده که میزان بدهی این مددجویان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 29 و نیم درصد افزایش داشته است و این موضوع ضرورت کمک در راستای آموزش و اطلاع رسانی به عموم مردم در جهت آشنایی با حقوق مالی و نیز پیامد‌های ناگوار عدم پوشش بیمه یا کامل نبودن آن و نیز مسائلی مانند صدور چک‌های بلامحل یا پشتوانه‌های صندوق‌های محلی یا خانوادگی را بیش از پیش خاطرنشان می‌سازد، زیرا اغلب این اتفاقات بر اثر ناآگاهی نسبت به قانون و حقوق اتقاق می‌افتد.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر