آباژور ایستاده، این مدل ها نگهبان حال خوب نشیمن شمایند!

آباژور های ایستاده از محبوبیت فراوانی بین ما ایرانی ها برخوردارند. نوع و شکل نورپردازی آباژور های ایستاده، جزو نورپردازی های فرعی در منزل قرار می گیرد

آباژور های ایستاده از محبوبیت فراوانی بین ما ایرانی ها برخوردارند. نوع و شکل نورپردازی آباژور های ایستاده، جزو نورپردازی های فرعی در منزل قرار می گیرد. شاید در دسته لامپ های غیر ضروری و فرعی قرار بگیرند اما نقش مهمی را بازی می کنند؛ به همین علت من نام نگهبانان نشیمن را به آن ها داده ام. آباژورهای نگهبان با کم شدن نشاط محیط روشن می شوند و با افزودن مقداری نور حال خوب نشیمن را برمی گردانند و یا با کم کردن مقدار ناچیزی نور آسایش نشیمن را بعد از یک روز کاری شلوغ بیش تر می کنند. مثل همیشه با من در چیدانه همراه باشید. سری به انواع این نگهبانان خوش قلب خواهیم زد!

آباژور ایستاده طرح Girafiore تیسرا

آباژور ایستاده طرح Girafiore تیسرا

1تومان

آباژورهای ایستاده یا مشعل های روشن!

نام اصلی این آباژور های نیمه، تورچر (Torchiere)، که از واژه فرانسوی مشعل گرفته شده است، می باشد. علت این نام گذاری را باید در شکل آن ها جستجو کرد چرا که بیش تر از آنکه شبیه به آباژور باشند شبیه مشعل هایی هستند که برای منزل طراحی شده اند. این مدل برای آپارتمان های نقلی انتخابی سنجیده است چون بسیار کم جا هستند شاید به همین علت است که در دسته محبوب ترین آباژورها قرار دارند.

عکس استند کد 30400/02 روشنایی مجلسی

استند کد 30400/02 روشنایی مجلسی

نامشخص

آباژورهای مشعلی بهترین نورپردازی را دارند

آباژورهای ایستاده مشعلی نور خیره کننده ای تولید نمی کنند. برخلاف سایر آباژورها که محدوده خاصی را روشن می کنند، نور در این آباژور ها به سقف تابیده می شود و همین امر سبب پخش شدن نور در فضا می شود. آباژورهای ایستاده به این سبک نور نسبتا ملایمی را در اختیارتان قرار می دهد.

آباژور یا برج های نورانی

آباژورهای مجسمه طور شاید بهترین اسمی باشد که می توانم روی این لامپ های زیبا بگذارم یا شاید به خاطر بلند بودنشان باید به آن ها لقب برج های نورانی را بدهم. این سبک از آباژورها را می توانید در هر شکلی ببینید و به راحتی بهترین مدلی که به دکوراسیون نشیمنتان می آید را تهیه کنید. با تهیه این آباژورهای المانی دیگر نیاز به صرف هزینه بسیار برای ایجاد نقطه کانونی در نشیمنتان ندارید این آباژورها در هرجایی قرار بگیرند آن نقطه، تبیدیل به نقطه کانونی خواهد شد.

مشکات ایستاده زمینی صورت و معنا

مشکات ایستاده زمینی صورت و معنا

850000تومان

آباژورهای برجی با نور و سایه بازی می کنند

این آباژور ها به دلیل پوشیده بودن کامل سطح و بعضا با ایجاد طرح هایی روی بدنه با نور و سایه بازی می کنند و نورپردازی زیبایی را ایجاد می کنند؛ به همین خاطر بهتر است آباژور های مجسمه ای را زیاد پشت اثاثیه نبرید و در کنج محبوسش نکنید. بگذارید به معنای واقعی خودنمایی اش را بکند!

آباژورهای قابل تنظیم

اگر می خواهید سطوح مختلفی را روشن نگه دارید و برای نیاز های مختلفی قصد خرید آباژور دارید بهتر است از آباژورهای منعطف استفاده کنید. پایه ی این آباژورها قابل تنظیم است و شما بر اساس نیازتان می توانید آن را کوتاه یا بلند کنید. اگر مهمان دارید می توانید آن را در بلند ترین ارتفاع خودش تنظیم کنید تا نورپردازی نشیمن در حالت ایده آل قرار بگیرد و اگر از آن دسته افراد هستید که گاهی در نشیمن کتاب می خوانید، می توانید آن را در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دهید تا بهترین نورردازی برای مطالعه را در اختیار داشته باشید.

توصیه های معمارانه من برای خرید آباژور

به علت تنوع زیاد آباژورها در سبک،جنس و برند سازنده نمی توانم قیمت پایه ای را در نظر بگیرم اما چند نکته هست که باید قبل از خرید آباژور ایستاده مخصوص نشیمن بدانید. برای انتخاب بهترین آباژور بهتر است به

  •  رنگ های نشیمنتان توجه کنید. وقتی می گویم رنگ منظورم رنگ غالب نشیمنتان نیست دقیق تر نگاه کنید از رنگ دوم یا سوم دکوراسیونتان استفاده کنید. آباژور متناسب با رنگ های فرعی دکوراسیون نشیمن تهیه کنید.
  • سبک یا سبک های نشیمنتان نگاه کنید. اگر سبک تلفیقی دارید بهتر است متناسب با سبک مغلوب آباژور ایستاده را تهیه کنید. به طور مثال در سبک تلفیقی سنتی و مدرن، سبک سنتی غالب باشد باید مانند سایر اکسسوری ها، آباژور ایستاده مدرن تهیه کنید.

علاوه بر آباژورهای درون متن، این 15 مدل از پربازدیدترین آباژورهای اهالی فن در چیدانه هستند.

آباژور ایستاده مدل phobos کد ٠٣٣١ خانه نور

آباژور ایستاده مدل phobos کد ٠٣٣١ خانه نور

420000تومان
آباژور چهار پایه فرد دکور

آباژور چهار پایه فرد دکور

نامشخص
عکس استند کد MF82005/1A روشنایی مجلسی

استند کد MF82005/1A روشنایی مجلسی

نامشخص

آباژور ایستاده سری HOLMO

آباژور ایستاده سری HOLMO

70000تومان
عکس استند کد 150563 روشنایی مجلسی

استند کد 150563 روشنایی مجلسی

نامشخص
آباژور ایستاده مدل Phobos کد ٠٣٣١ / آباژورخانه نور

آباژور ایستاده مدل Phobos کد ٠٣٣١

390000تومان

آباژور تریپاد TRTL آرپ دیزاین

آباژور تریپاد TRTL آرپ دیزاین

583500تومان
آباژور پایه دار طرح گل Black Swan

آباژور پایه دار طرح گل Black Swan مدل 9108

448500تومان
آباژور CLIZIA Floor Lamp تیسرا

آباژور CLIZIA Floor Lamp تیسرا

1تومان

آباژور مدرن ربات

آباژور مدرن ربات

315تومان
عکس استند کد 1163/14 روشنایی مجلسی

استند کد 1163/14 روشنایی مجلسی

نامشخص
آباژور پارابولا PRFL آرپ دیزاین

آباژور پارابولا PRFL آرپ دیزاین

670000تومان

آباژور ایستاده سری NOT

آباژور ایستاده سری NOT

78000تومان
آباژور فورته FTFL آرپ دیزاین

آباژور فورته FTFL آرپ دیزاین

1188000تومان
عکس استند کد 300601 روشنایی مجلسی

استند کد 300601 روشنایی مجلسی

نامشخص

نویسنده: فاطمه مرادی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر