اظهارات گل محمدی پس از جلسه با بازیکنان نفت

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید قرار است در جلسه با وزارت نفت مشکل این باشگاه حل شود.

اظهارات گل محمدی پس از جلسه با بازیکنان نفت

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا گل محمدی پس از جلسه بازیکنان نفت تهران در سازمان لیگ، اظهار کرد: جلسه‌ای با مسئولان هیات رییسه سازمان لیگ و رییس این سازمان  برگزار کردیم و یک جلسه هم با اعضای تیم فوتبال نفت داشتیم و در ادامه‌ هم یک جلسه با تیم فوتسال بانوان نفت برگزار کردیم. صحبت کردیم و مسائل و مشکلات را مطرح کردند. البته تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی را که از قبل با سازمان لیگ انجام داده بودیم هم گفتیم و قرار است الان به وزارت نفت بروم و جلسه‌ای در آن جا برگزار کنم تا در آن جا با آقای شریف حسینی و مجمع واگذاری باشگاه نفت بحث و گفت‌وگو کنیم تا در ادامه‌ نتیجه‌ این جلسات را به آقای سلطانی‌فر ارائه کنم. به بازیکنان هم اعلام کرده‌ایم که قطعا مشکل‌شان حل می‌شود و فردا (یک‌شنبه)‌ از ساعت 11:30 بازیکنان در تمرین تیم حاضر خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا امشب مدیرعامل و سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد یا خیر؟ گفت‌: هماهنگ کرده‌ایم یا از طریق وزارت نفت یا سازمان لیگ تصمیم منصفانه‌ای در این زمینه گرفته شود.

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ می‌تواند تیم‌داری کند گفت‌: سازمان لیگ نمی‌تواند تیم‌داری کند اما می‌تواند از بخش خصوصی حمایت کند تا تیم‌داری کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کار جهانیان در باشگاه نفت به اتمام رسیده است؟ گفت‌: آن روز که جواز آقای جهانیان تمدید نشد، از نظر ما کارشان تمام بود. مجمع واگذاری نفت باید در این زمینه تصمیم گیری کند. من امروز برای آخرین هماهنگی‌ها به وزارت نفت می‌روم و اگر ما هم بتوانیم کاری انجام دهیم قطعا کمک خواهیم کرد. تیم نفت متعلق به شرکت نفت است و ما هم به عنوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کمک خواهیم کرد.

گل محمدی درباره این که جهانیان از او شکایت کرده است، گفت‌: ایشان برای من به عنوان مربی ابلاغ زده‌اند و شاید به خاطر این که در تمرین حاضر نشده‌ام از من شکایت کرده‌اند. من به آقای بهاروند از بازیکنان خواهش کردیم که وظایف حرفه‌ای خود را پیگیری کنند. بازیکنان نفت قول داده‌اند که فردا در تمرین حاضر شوند.

وی در ادامه‌ درباره این که آیا قرار است بازیکنی از این تیم جدا شود؟ گفت‌: تلاش ما این است که با تمهیداتی که باشگاه نفت دنبال می‌کند هیچ بازیکنی جدا نشود و تیم به عنوان یکی از سرمایه‌های تهران در لیگ برتر بماند.

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه‌ درباره اظهارات کمالوند درباره این که اگر وزارت نفت باشگاه صنعت نفت را هم نمی‌خواهد به وضعیت نفت تهران دچارش نکند، گفت‌: من مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هستم و مسئولیت دولتی دارم و نماینده دولت تدبیر و امید در ورزش و جوانان تهران هستم. من از تمام سیاست‌های دولت حمایت می‌کنم. تمام تلاشم بر این است که این مسئولیت‌ها با حل مسائل و مشکلات ورزش و جوانان استان همراه باشد. من فقط درباره مسئولیت خودم می‌توانم صحبت کنم. من برای وزیر نفت و مقامات سایر دستگاه‌ها و همین طور مقام مافوق خودم تعیین تکلیف نمی‌کنم. به عنوان یک ورزشی خوشحال می‌شوم تا پیدا شدن زمینه‌های بخش خصوصی در ورزش همه ما کمک کنیم شور و نشاط جوانان در استان بماند. ما برای تقویت بخش خصوصی فقط نباید شعار بدهیم بلکه باید زیر ساخت‌ها را هم بسازیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که کادر فنی جدید و مدیرعامل تا پایان فصل به کارشان ادامه‌ می‌دهند یا خیر؟ گفت‌: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و من درباره فردای حال خودم هم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر