یادداشت/داوود شجاع؛

۹ دی روز بصیرت، هوشیاری و بینش سیاسی

در یادداشت یک فعال رسانه ای آمده است: نهم دی، روز حضور با بصیرت به همراه هوشیاری، شعور و درک سیاسی عمیق همه ایرانیان، در راستای زدن مهر باطل بر پیشانی فتنه گران است.

9 دی روز بصیرت، هوشیاری و بینش سیاسی

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود شجاع فعال رسانه ای درباره حماسه 9 دی یادداشتی را منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است: 

«فتنه سال88 به یقین براساس برنامه ها و نقشه های ازپیش تعیین شده ی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و عناصر سرسپرده ی داخلی آنان درکشورمان بود.

پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری درسال 88 میرحسین موسوی، مهدی کروبی وفرقه ی سبز آنان از 23 خرداد هنگامی که در صحنه رقابت سیاسی خود را مغلوب مشاهده کردند به مناسبت های مختلف دراعتراضاتی که به دور از هرگونه منطق نسبت به نتایج انتخابات بود، معترض شده و پس از اتفاقاتی مثل روز قدس(بی احترامی به ماه مبارک رمضان، روزه خواری، و شعارهای هنجارشکنانه) 13 آبان و روز دانش آموز(باسردادن شعارهایی مثل مرگ برروسیه برای جایگزین کردن آن به جای مرگ بر آمریکا) و در نهایت حادثه بسیارتلخ 6 دی در روز عاشورا را رقم زدند.

در روز عاشورا که تمام ملت وعالم به سوگ حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و یاران با وفایش نشسته بودند عناصر داخلی دشمنان انقلاب اسلامی با حمایت و هدایت های دشمنان خارجی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و...مرحله بعدی ناهنجاری ها و قداست شکنی ها را شروع کرده و حتی عصمت پیامبر و اهل بیت (ع) راهم زیر سوال بردند.

در آن روزها جملاتی مطرح شد که واقعا جای تامل وتفکرداشته و نیاز به ریشه یابی و بررسی مجدد آن حوادث را برای بوجود آوردن فتنه و حوادث دیگر را می طلبد، مسائلی مثل من حتی امام حسین (ع) را استیضاح می کنم، سوگ حسین(ع) همانند سوگ سیاوش هست و در نهایت به صورت عملی پرچم ها و خیمه های حضرت امام حسین(ع) را به آتش کشیده و به نمازگزاران روز عاشورا حمله ورشده، چادر زنان محجبه را از سر آنان کشیدند و با مواجه شدن باهیات های عزاداری سید و سالار شهیدان بر زمین کوفتن، شادی کردن، بوق زدن و هلهله کردن را به راه انداختند.

فتنه گران وسران گول خورده  فتنه که به دلیل عدم بصیرت وارد زمین دشمن شده ونقشه های شوم آنان رادرداخل کشوردرحال پیاده سازی بودند، دیگرهیچ راه برگشتی هم نداشتنند(هرچند رهبرمعظم انقلاب ونظام اسلامی چندین بار قبل ازاین حادثه بستر و فرصت لازم رابرای بازگشت سران فتنه به درون نظام اسلامی را فراهم آورده بودند) آن ها به زعم خودمی خواستند درروزعاشورا، کار نظام را یکسره کرده وتصورمی کردند مردم ولایت مدارایران راضی به پشت کردن واهانت به اهل بیت و رهبری خواهند شد.

آن ها به ملت، ولایت واهل بیت (ع) اهانت ها و جسارت ها را روا اداشتند وتوهین های بسیارزیادی را به انقلاب اسلامی کردند.

در این بین رسانه ها، روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و ماهواره های مختلف ضدانقلاب، اسلام وضد مردم وولایت فقیه با پشتیبانی های همه جانبه وحتی آشکارای ایالات متحده آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی وبرخی ازکشورهای منطقه مثل عربستان سعودی به صورت شبانه روزی پای کارآمدند تا کار نظام اسلامی را تمام کنند امامردم شریف، نجیب وبصیرکشورمان با هدایت های پیامبرگونه امام خامنه ای در روز 9 دی باشور و شعور سیاسی و انقلابی به میدان آمده و مثل اول انقلاب، انقلاب دوم را در کشورمان رقم زده و کارفتنه و فتنه گران داخلی وخارجی را یکسره کردند.

نهم دی، روز حضور با بصیرت به همراه هوشیاری، شعور و درک سیاسی عمیق همه ایرانیان به صورت میلیونی، پرشور به لحاظ کیفیت و کمیت در راستای زدن مهر باطل بر پیشانی فتنه گران است.

اما نهم دی ماه دستاوردهای مختلفی را برای انقلاب اسلامی به همراه داشته و خواهد داشت که عبارت اند از: 

1. انقلاب اسلامی پیروزی خود را مدیون عاشورا و فرصت های محرم و صفر هر ساله در قبل از انقلاب بوده که با توکل به خدا، رهبری حضرت امام (ره) و تلاش، کوشش، مجاهدت و بصیرت مردم، انقلاب خمینی در ایام حسینی به وقوع پیوست و در طول 4 دهه گدشته هم با شور و حماسه های حسینی به پیش رفته و تا مادامی که مردم و مسئولان این مسئله را  مثل امام و رهبری درک کرده و به عاشورا تاسی نمایند و در این راه گام بردارند، حماسه های مختلفی مانند 9 دی را خواهند آفرید.

2. ولایت فقیه پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و به عبارتی عمود و خیمه انقلاب می باشد. این موضوع را مرد با بصیرت ایران خوب درک کرده اند و امید است برخی از مسئولان نظام هم به همراه ملت بزرگ کشورمان این موضوع را از عمق جان درک کرده و به سیل عظیم ملت بپیوندند، در غیر این صورت مردم با هیچ کس عقد اخوت نبسته و با رهنمودهای رهبری و ولایت فقیه و خلق حماسه هایی مثل 9 دی و انتخابات آنان را از صحنه خارج خو اهند نمود.

3. حماسه بزرگ 9 دی تمام محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نشان داد که ملت صبورو مقاوم ایران تا زمانی که با بصیرت در برابر دشمنان نظام اسلامی و کشور بایستند خداوند متعال هم وعده کرده تا حامی مردم باشد و بارها در طول 4 دهه گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، این موضوع بر همگان روشن شده است.

4. نهم دی یک نمایش با بصیرت انقلابی مردم ایران بود. همان بصیرتی که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره های واقعی مدعیان فتنه را نشان داد.

5. نهم دی موجب انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم ایران بود همان وحدتی که همواره از اول انقلاب مورد تاکید حضرت امام(ر ه) بوده و در طول استمرار انقلاب اسلامی و به خصوص در حوادثی مثل کوی دانشگاه سال 78، فتنه سال 88، ایام انتخابات، راهپیمایی های 22بهمن، قدس، 13 آبان و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان مورد توجه از سوی رهبری به مردم و مسئولان بوده است.

6. چهره واقعی ملی گرایی کاذب، اصول گرایی و اصلاح طلبی دروغین و نفاق را که به کمک استکبار و استعمار با ابزاری به نام نفوذ  در بدنه انقلاب رسوخ کرده و امیدوارشده بودند را نشان داد.

7. نهم دی زنگ بیداری برای خواص بود. درسال88درعمل مشاهده شد که عوام وتوده مردم ازبسیاری ازخواص جلوتروبا بصیرت تربودند، چنان که رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیزبه این موضوع درچندین سخنرانی خوداشاره فرمودند.

8. نهم دی تلاش های آشکارا وعلنی استکبارجهانی وحامیان وی راکه باتکیه برامکانات رسانه ای مدرن وگسترده، فضای یاس وناامیدی را درمیان انقلابیون بوجودآورده بودند را باردیگربا راهنمایی ها ومدیریت هوشمندانه رهبری وبصیرت مردم عاشورائی درهم شکست وامید، نشاط، غیرت وبصیرترا جایگزین نمود.

9. دشمن درجنگ نرمی که درسال 88به راه انداخت، نمایی شفاف ازسرمایه گذاری فرهنگی استکبارجهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی رارقم زد که حادثه نهم دی آن فتنه رادرجنگ تمام عیارنرم افشا و دشمنان رابه شکست وادار کرد.

اما مردم ومسئولان بایدبه هوش باشندکه فتنه های دیگری مثل فتنه موج سبزتکرارنشود.

برای این موضوع لازم است مردم بابصیرت کامل فتنه های جدیدی راکه بارویکردی متفاوت مثل چهره های به ظاهرانقلابی که امروزبه اپوزیسیون تبدیل شده اند را خوب بشناسند وباگوش فرادادن به فرامین رهبرمعظم انقلاب، حفظ هوشیاری ورصد حوادث واتفاقات جدیدی که به صورت سریالی وبرنامه ریزی شده که همراه با درهم امیختن مشکلات معیشتی مردم درحال رخ دادن است، دغدغه ها ومطالبات رهبری را با شعورسیاسی خود خاموش نموده واین انقلاب رابه مقصداصلی خود یعنی ساختن جامعه براساس الگوی کاملی به نام اسلام که عبارت است ازایجادعدالت، مبارزه همه جانبه  بافساد، خدمت به مردم رواج شوروشعورانقلابی همراه باواقع بینی وواقع نگری، دفاع ازمظلوم، مبارزه با ظالم وزمینه سازی برای ایجاد انقلاب بزرگ مهدی موعود(عج) گام برداریم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان