جومانجی دو در باکس آفیس زمستانی آخر هفته

سینما‌دوستان روزچینی به گیشه هفت خوش آمدید. در باکس آفیس زمستانی آمریکا از ۱۰ فیلم پرفروش آخر‌هفتۀ گذشته، هفت فیلم تازه روی پرده رفته‌اند و از باکس آفیس پیشین فقط سه فیلم در این فهرست باقی مانده است

جومانجی دو در باکس آفیس زمستانی آخر هفته

سینما‌دوستان روزچینی به گیشه هفت خوش آمدید. در باکس آفیس زمستانی آمریکا از 10 فیلم پرفروش آخر‌هفتۀ گذشته، هفت فیلم تازه روی پرده رفته‌اند و از باکس آفیس پیشین فقط سه فیلم در این فهرست باقی مانده است. با هم نگاهی به باکس آفیس آخر هفته می‌اندازیم تا ببینیم در آخرین روزهای سال 2017 کدام فیلم‌ها مردم را به سینماها کشانده‌اند. در ادامۀ دومین فیلم پرفروش باکس آفیس آخر هفته، جومانجی دو را معرفی می‌کنیم.

باکس آفیس آخر هفته – هفتۀ اول دی (22 تا 24 دسامبر)

رتبهنام فیلمفروش هفتگی (میلیون دلار)مجموع فروش
1جنگ ستارگان: آخرین جدای68,4365
2جومانجی: به جنگل خوش آمدید3450,6
3آوازخوان حرفه‌ای 320,420,4
4برترین شومن8,613,1
5فردیناند726,5
6کوکو5,2161,3
7کوچک کردن4,64,6
8سیاه‌ترین ساعت4,16,9
9پدران جایگزین3,23,2
10شکل آب37,6

 

جنگ ستارگان، پیروز باکس آفیس آخر هفته

در‌حالی‌که در باکس آفیس آخر هفته شاهد حضور فیلم‌های جدیدی هستیم که هفتۀ اول اکرانشان را سپری می‌کنند،.جنگ ستارگان: آخرین جدای در دومین هفته اکرانش با فروش 68,4 میلیون دلاری برای دومین هفتۀ متوالی فاتح گیشه شد. فیلم سینمایی جومانجی: به جنگل خوش آمدید در هفتۀ اول اکرانش دومین فیلم پرفروش آخر هفته شد. فردیناند با سه پله سقوط در پلۀ پنجم جدول فروش ایستاد و کوکو نیز جایگاه سومی‌اش را به فیلم آوازخوان حرفه‌ای 3 واگذار کرد و خود به رتبۀ ششمی جدول تنزل پیدا کرد.

جومانجی دو
رابین ویلیامز در نمایی از فیلم جومانجی1

یاد جومانجی و رابین ویلیامز بخیر!

جومانجی (1995) نام یکی از فیلم‌های خاطره‌انگیز با بازی مرحوم است. فیلمی ماجراجویانه و تخیلی به کارگردانی «جو جانستون» که در زمان خودش با جلوه‌های تصویری ویژه، تماشاگران را به وجد آورد. جومانجی داستان دو کودک بود که جعبۀ بازی ناشناخته و مرموزی را در خانه متروکه‌ای پیدا می‌کنند و حین بازی با مردی روبرو می‌شوند که او نیز سال‌ها پیش با شروع‌کردن این بازی در آن گیر افتاده است. وقایع و موجودات داخل بازی وارد خانه می‌شوند و بازی‌کننده‌ها را با خطراتی مواجه می‌کنند. تنها راه نجات، تمام‌کردن بازی است.

جومانجی دو : به جنگل خوش آمدید

فیلم سینمایی جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) به کارگردانی «جیک کاسدان» محصول کمپانی کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) و سونی پیکچرز (Sony Pictures) است. درست است که این فیلم هم مانند جومانجی 1 ابتدایی، دربارۀ یک بازی سحرآمیز است، اما این نسخه کاملاً مستقل از فیلم اولیه است و دنبالۀ داستانی جومانجی 1 محسوب نمی‌شود.

جومانجی دو شما را رها نمی‌کند

در فیلم سینمایی جومانجی: به جنگل خوش آمدید (جومانجی 2) چند نوجوان که در حبس به سر می‌برند، یک کنسول قدیمی به همراه یک بازی پیدا می‌کنند و برای گذران وقت و سرگرم‌شدن بازی را اجرا می‌کنند، بی‌خبر از اینکه جومانجی فقط یک بازی عادی نیست و آن‌ها را گیر خواهد انداخت. برخلاف فیلم جومانجی 1 که اتفاقات از بازی وارد دنیای واقعی می‌شدند، در این فیلم نوجوان‌های داستان وارد دنیای بازی می‌شوند و به جای کاراکترهای بازی قرار می‌گیرند و باید با خطرات و ماجراهای عجیب‌و‌غریب روبرو شوند. آن‌ها در مدت کمی متوجه می‌شوند اگر نتوانند بازی را شکست بدهند، نمی‌توانند از آن نجات پیدا کنند و برای همیشه در آن گرفتار خواهند ماند… .

جومانجی اولیه فیلمی خانوادگی محسوب می‌شد که بچه‌ها هم می‌توانستند در کنار والدین آن را تماشا کنند، اما فیلم جومانجی 2 صحنه‌های اکشنی دارد که برای همۀ سنین مناسب به نظر نمی‌رسد و در ردۀ pg-13 قرار گرفته است. یعنی والدین درباره اینکه فرزندان زیر 13 سالشان این فیلم را ببینند باید دقت کنند.

جومانجی دو
راک در فیلم جومانجی 2

بازیگران: دواین جانسون (راک)، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، نیک جوناس، بابی کاناوله

با‌توجه‌به نظر منتقدان درباره این فیلم به نظر می‌رسد که شاهد یک فیلم کمدی اکشن متوسط خواهیم بود که سرگرم‌کننده است اما انتظار یک شاهکار فانتزی را نباید داشته باشیم و احتمال سقوط چند پله‌ای آن در باکس آفیس آینده محتمل است. از نکات جالب این فیلم بازی بازیگران اکشن کاری مانند راک (دواین جانسون) است. راک که سابقۀ ایفای نقش‌های کمدی اکشن را دارد، در این فیلم هم به‌خوبی از پس ایفای نقشش برآمده است. باید دید واکنش تماشاگران به فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید چه خواهد بود و این فیلم در روزهای آتی خواهد توانست در باکس آفیس زمستانی همچنان پیشتاز باقی بماند؟!

فیلم جومانجی دو را تماشا کنید و دیدگاهتان را درباره آن با گیشه هفت در میان بگذارید.📽🎞🎬

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر