بلژیک؛ کشوری فوق‌العاده زیبا با معماری دوره رنسانس و بوی قرون وسطا

حقایق جالبی در مورد کشور بلژیک که نمی‌دانستید.

بلژیک؛ کشوری فوق‌العاده زیبا با معماری دوره رنسانس و بوی قرون وسطا

حقایق جالبی در مورد کشور بلژیک که نمی‌دانستید.

بلژیک کشوری است که با داشتن شهرهایی با ظاهر قرون وسطا، معماری دوران رنسانس و قرار گرفتن مقر اصلی سازمان اتحادیه اروپا و ناتو در این کشور شهرت جهانی دارد و علاوه بر این، از جذابیت‌های گردشگری زیادی برخوردار است که کشف کردن آنها برای هر توریستی از واجبات است.

بروکسل پایتخت بلژیک است و خود کشور بلژیک را به عنوان الماس غرب اروپا می‌شناسند. این کشور، علاوه بر بروکسل، شهرهای بانشاط زیادی با اهالی خونگرم و مهمان‌نواز دارد. در اینجا، می‌خواهیم حقایقی در مورد بلژیک به شما بگوییم که شاید نمی‌دانستید.

  • بلژیک سه زبان رسمی دارد که بلژیکی نامیده نمی‌شوند: بومی‌های بلژیک به زبان‌های آلمانی، فرانسه و هلندی تکلم می‌کنند.

  • تومارو لند (Tomorrowland) جشنواره‌ای است که هر سال در بلژیک برگزار می‌شود و بزرگترین جشنواره موسیقی الکترونیک و رقص در دنیاست. این جشنواره هزاران نفر را از سر تا سر جهان به خود جذب می‌کند تا به مهمانی بروند و جشن بگیرند. علاوه بر این، کشور بلژیک را بیشتر به عنوان مکانی می‌شناسند که بیشترین جشنواره‌های خیابانی و موسیقی را در کل اروپا دارد.

  • بلژیک یازدهمین مکانی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت جهانی شده است. کاخ بزرگ، بروکسل، کلیسای نوتردام در تورنای و معادن سنگ آهن نئولیت در اسپینس از جمله مکان‌های جذاب برای گردشگرانی است که به بلژیک سفر می‌کنند.

  • بلژیک بهترین شکلات‌های دنیا را تولید می‌کند. بنابراین، اگر به بلژیک سفر کردید، حتماً تا می‌توانید با خودتان شکلات سوغاتی بیاورید و چمدانتان را پر از شکلات‌های خوشمزه بلژیکی بکنید.

  • یکی از کوچکترین شهرهای دنیا نیز در بلژیک واقع شده است. دوربای شهری در شرق بلژیک است که خانه‌های سنگی و خیابان‌های قلوه‌سنگی‌اش در جهان مشهور است. این شهر مهد زیباترین ساختمان‌ها و املاک است و چشم‌انداز صخره بِلوِدِر یکی از آنهاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان