ماهان شبکه ایرانیان

انجمن خیریه حضرت امام رضا (علیه السلام)-خور وبیابانک

خیریه ی امداد ودرمان امام رضا (ع)با هدف کمک به بیماران صعب العلاج به ویژه بیماران کلیوی دیالیزی ،قلبی و سرطانی ،درسال ۱۳۸۶با شماره ثبت ۱۲۷۳۹۰با همت عده ای از مسؤولین و معتمدین و خیرین منطقه خورتأسیس شد

انجمن خیریه حضرت امام رضا (علیه السلام)-خور وبیابانک
خیریه ی امداد ودرمان امام رضا (ع)با هدف کمک به بیماران صعب العلاج به ویژه بیماران کلیوی دیالیزی ،قلبی و سرطانی ،درسال 1386با شماره ثبت 127390با همت عده ای از مسؤولین و معتمدین و خیرین منطقه خورتأسیس شد. این خیریه درحال حاضردر ساختمانی که متعلق به شهرداری است مستقرمی باشد و علاوه برتحت پوشش قراردادن بیماران نیازمند و صعب العلاج حدود 30پرونده دائمی از بیماران خود دارد .انجمن و خیریه امام رضا (ع)با مسؤولیت مهدی فیروزی و اعضای هیأت مدیره شامل: دکترمحمد رضا سلمان حمزه بشیر،غدیرایرجی ،محمد اقبال ،سید حمید موسوی و حسین فیروزی اداره می شود .
یکی ازتلاش های ارزشمند خیریه ی امداد و درمان امام را (ع)تهیه آمارو ثبت اسامی بیماران دیابتی در منطقه تحت پوشش بوده که براساس این آمار حدود 600نفر ازاین بیماران شناسایی و برای آنها پرونده ی پزشکی تشکیل شده است .
این خیریه تعاملات و همکاری های برون بخشی بسیارخوبی با ادارات و نهادهای حمایتی مانند کمیته ی امداد امام خیمنی (ره)جمعیت هلال احمر،اداره ی بهزیستی و مراکز بهداشتی درمانی منطقه دارند ،به گونه ای که بیماران صعب العلاج ونیازمند به مجرد معرفی به مرکز سریعاً مورد حمایت قرارگرفته و هزینه درمانی به آنان پرداخت می شود درسال جاری توسط این خیریه مبلغ 60/000/000ریال به تعداد 250نفر از بیماران صعب العلاج نیازمند اهدا شد. به طوری کلی اززمان تأسیس انجمن تاکنون بیش از 500 نفر از بیماران کلیوی ،دیالیزی ،قلبی و سرطانی توسط این خیریه مورد حمایت های مالی قرارگرفته اند. مسؤولین این خیریه براساس طرح های توسعه ی انجمن، خود تهیه ی دو دستگاه تخت دیالیز و نیزساخت اطاق دیالیزدربیمارستان ساغررا در دست اقدام دارند .
مسؤولین این انجمن درمورد پیشنهادات و نیازهای انجمن اظهارمی دارند با توجه به اینکه درمنطقه خورپزشک متخصص وجود ندارد و بیماران صعب العلاج مجبورند با صرف وقت و هزینه ی زیاد به مراکزاستان ها مراجعه نمایند. لذا رسانه ها به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مرکزاصفهان می باید تبلیغات گسترده ای برای جذب مشارکت های مردمی به منظور رفع این مشکل درمنطقه انجام دهند .
آنان همچنین با توجه به محرومیت منطقه و درآمد کم ساکنین از مسؤولین بهداشت و درمان استان انتظاردارند توجه بیشتری به این منطقه مبذول نمایند.
آدرس:خور وبیابانک -جنب کمیته امداد امام خور
تلفکس :03244223972
تلفن همراه:09132231378
منبع:نشریه جلوه های ماندگار،شماره 88.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان