انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولیعصر(عج)

این مؤسسه درسال ۱۳۸۳با هدف برقراری ارتباط و تعامل سازنده بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای هدفمندکردن فعالیت های خیرین در حوزه سلامت و برقراری ارتباط مستقیم خیرین و مسؤولین مؤسسات خیریه ی درمانی با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونین آن دانشگاه در جهت رفع مشکلات و تسریع درکارهای اجرائی و همچنین تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز واحد ...

انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولیعصر(عج)
این مؤسسه درسال 1383با هدف برقراری ارتباط و تعامل سازنده بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای هدفمندکردن فعالیت های خیرین در حوزه سلامت و برقراری ارتباط مستقیم خیرین و مسؤولین مؤسسات خیریه ی درمانی با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونین آن دانشگاه در جهت رفع مشکلات و تسریع درکارهای اجرائی و همچنین تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز واحدهای درمانی استان از طریق خیرین و نیکوکاران شروع به کار کرد.
دفتراین انجمن در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واقع شده وجلسات انجمن هر دو هفته یک بار در محل سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه و با حضور رییس دانشگاه تشکیل می گردد.یکی از برنامه های این انجمن ایجاد هماهنگی و اطلاع رسانی بین خیرین مراکز درمانی و دانشگاه می باشد.
درمانگاه سگزی که به نام مبارک علی بن موسی الرضا (ع)مزین است و درسال 1387به بهره برداری رسید فکراولیه برای ساخت آن درهمین انجمن مطرح شدوبه صورت یک مصوبه درآمد .
اعضای هیأت مدیره ی انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولی عصر«عج»9نفرند که شامل ریاست دانشگاه علوم پزشکی ،معاونت درمان دانشگاه ،ریاست شورای اسلامی شهراصفهان ،مهندس سیف الهی،سیدحسین رضازاده ،محمد علی خامی ،مصطفی حجه فروش ،حسین شانه ،علی سلیمان نژاد و آقایان دکترمهدی اذانی و سید مرتضی میرلوحی بعنوان بازرس می باشند .اعضای انجمن هر15روزیک بارجلساتی برای هماهنگی و ارتقای سطح خدمات خیریه هاوهمچنین رفع مشکلات اداری آنها و اطلاع رسانی درراستای نیازهای حوزه ی سلامت و ارائه ی راهکارهای مناسب برای جذب خیرین محترم به منظورسرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان تشکیل می دهند.
این انجمن ارتباط مستقیم با مردم یا اقشارنیازمند نداشته و صرفاً درراستای فرهنگ سازی و هدفمند کردن مشارکت های خیرین و نیکوکاران و رفع نواقص و مشکلات عمومی ودر حوزه ی سلامت فعالیت می نماید.
آدرس :
اصفهان-میدان آزادی -دانشگاه علوم پزشکی -ساختمان شماره ی 1
تلفن :6685490-سایت امورخیرین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
منبع:نشریه جلوه های ماندگار،شماره 88.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر