مرکز پزشکی نور و علی اصغر (علیه السلام )

تاریخچه تأسیس مراکز پزشکی نورو حضرت علی اصغر (ع)به بیش از نه دهه قبل برمی گردد.این مرکز در سال ۱۲۹۲به همت جمعی از خیرین ساخته شد که هنوز بخش هایی ازساختمان اولیه آن درحالی که در ساخت آن ازمصالح قدیمی نظیرخشت و گفت استفاده شده برقرار بوده و مورد استفاده می باشد

مرکز پزشکی نور و علی اصغر (علیه السلام )
تاریخچه تأسیس مراکز پزشکی نورو حضرت علی اصغر (ع)به بیش از نه دهه قبل برمی گردد.این مرکز در سال 1292به همت جمعی از خیرین ساخته شد که هنوز بخش هایی ازساختمان اولیه آن درحالی که در ساخت آن ازمصالح قدیمی نظیرخشت و گفت استفاده شده برقرار بوده و مورد استفاده می باشد.
درسال های بعد ساختمان جدید این مرکز در قطعه زمینی به مساحت دوازده هزار متر مربع و زیربنای 9600متر مربع و درچهارطبقه ساخته شد وبه قسمت قبلی اضافه شد. در سال 1361دبیرخانه دانشگاه در بیمارستان کودکان به نام حضرت علی اصغر (ع)با مساحت 9000متر مربع و زیربنای حدود 6500مربع که دارای سه طبقه بود به بیمارنور اضافه شد. در همین زمان بخش های مختلفی از جمله دیالیز،اعصاب، فیزیوتراپی جانبازان، بیماران شیمیایی، پیوند کلیه، سنگ شکن، آزمایشگاه ایمونولوژی، آزمایشگاه قارچ شناسی و کتابخانه در این بیمارستان راه اندازی شد درسال 1365داروخانه سجاد (ع)دراین بیمارستان افتتاح شد تاگام دیگری در راه رفاه بیماران و مراجعین برداشته شود .
این بیمارستان هم اکنون به بخش های مختلف مجهزمی باشد و اطاقهای عمل و درمانگاههای مختلف و امکانات پاراکلینیک اعتبارویژه ای به این بیمارستان بخشیده است .همچنین امکانات درمانی ویژه ازقبیل فیزیوتراپی ،کاردرمانی ،گفتار درمانی،دیالیز،پیوند کلیه ECT،ESWLو پیس میکر و امکانات مجهزآموزشی این مرکز را به یکی از کارآمدترین مراکز درمانی اصفهان تبدیل کرده است.
تلفن -34-2222127
فاکس:222255
منبع:نشریه جلوه های ماندگار،شماره 88.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر