کتاب «نقش رهبر انقلاب در مهار بحران سال۸۸ » رونمایی شد

در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی از دو کتاب «نقش رهبر انقلاب در مهار بحران سال ۸۸» و «نقش رسانه های مجازی در فتنه ۸۸ »رونمایی شد.

کتاب «نقش رهبر انقلاب در مهار بحران سال88 » رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئین بزرگداشت حماسه 9 دی که به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فرهنگسرای امام (ره) برگزار شد از دو کتاب نقش رهبر انقلاب در مهار بحران سال 88 و نقش رسانه های مجازی در فتنه 88 رونمایی شد.

در این مراسم که عزت الله ضرغامی، روح الله حسینیان، دریادار کوچکی و جواد منصوری حضور داشتند، امیر دریادار سجاد کوچکی، مشاور فرمانده کل ارتش گفت: منطق فتنه چند وجهی است که مدیریت آن با استکبار است.

وی افزود: داعش در منطقه ما یکی از فتنه های استکبار بود که در آن مولفه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را به خوبی به کار گرفتند. که تبعیض اقتصادی، اختلاف طایفه ای و مذهبی و سرانجام انتخاب یک رهبر سیاسی را هدف قرار دادند.

دریادار کوچکی گفت: ما باید مدیریت کرده و فتنه را در زمان شکل گیری مهار کنیم، نگذاریم فتنه به شبکه تبدیل شود چون در این صورت هزینه های سنگینی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ترامپ، منافقین، اپوزیسیون همه پشت ماجرای تجمعات روزهای گذشته آمدند اما باید مردم بدانند که در چنین فضایی نباید با این جریانات پیوند بخورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر