نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

شورای شهر تبعیض برای توسعه یکپارچه را کنار بگذارد

قروه- نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه شورای شهر نباید به دنبال تبعیض برای توسعه باشد، گفت: ایجاد یک روند عادلانه برای رسیدگی به وضعیت شهرستان و مدیریت یکپارچه ضروری است.

شورای شهر تبعیض برای توسعه یکپارچه را کنار بگذارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیمحمد مرادی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی با شورای شهر قروه در خصوص بررسی مشکلات ناحیه منفصل شهری قلعه و شهرک امام خمینی با حضور تعدادی از مردم این مناطق اظهار داشت: شورای شهر نباید میان مردم تبعیض قایل شود و در روند رسیدگی به مشکلات تعلل داشته باشد چرا که تبعیض خلاف دین اسلام و دستور قرآن است.

به گفته وی برای توسعه شهر نباید به دنبال طبقه ساختن و اصطلاح بالای شهر و پایین شهر بود، بلکه باید یک روند عادلانه همسان برای رسیدگی به وضعیت شهر و در واقع مدیریت شهری ایجاد کرد.  

مرادی خطاب به شورای شهر و شهردار قروه افزود: چرا ناحیه منفصل قلعه در مدت پنج سال از بودجه مختص به اتصال به شهر بی بهره بوده است و اگر این بودجه دریافت می شد این ناحیه به بهترین شکل ممکن ساخته و تجهیز می گردید.

وی علت پیگیری نکردن برای این اعتبار قانونی را از شوراهای قبل و شهردار خواستار شد و تصریح کرد: باید مسئولان استانی مرتبط را به پاسخ گویی کشاند و بررسی کرد که چرا بودجه مرتبط به نواحی منفصل شهری قروه اختصاص داده نشده است.

مرادی با بیان اینکه وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است بر پیگیری سرانه های توسعه بخش برای شهرستان تأکید کرد.

به گفته وی سیاست دولت بر این است که شهرداری ها به خودکفایی برسند و در واقع به دنبال جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است لذا نباید به دنبال کمک دولت بود و باید منبع درآمد برای خود ایجاد کرد.

مرادی همچنین از پیگیری کسب درآمد معادن برای شهرستان و تعریف راهکاری علمی برای جایگاه زباله های قروه خبر داد.       

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان