تصاویر تازه از Xperia XA۲ Ultra؛ تغییری در کار نیست

Xperia XA۲ Ultra یکی از تلفن‌های هوشمندی است که سونی قصد دارد در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ از آن‌ رونمایی کند. اخیراً عکس‌هایی از این مدل که پیش‌تر با نام رمز H۴۲۳۳ رویت شده بود توسط آژانس رگولاتوری مالزی، SIRIM، در فضای مجازی منتشر شده است.

تصاویر تازه از Xperia XA2 Ultra؛ تغییری در کار نیست

Xperia XA2 Ultra یکی از تلفن‌های هوشمندی است که سونی قصد دارد در سه ماهه‌ی اول سال 2018 از آن‌ رونمایی کند. اخیراً عکس‌هایی از این مدل که پیش‌تر با نام رمز H4233 رویت شده بود توسط آژانس رگولاتوری مالزی، SIRIM، در فضای مجازی منتشر شده است.

علیرغم وجود شایعات زیاد درباره‌ی اینکه سونی قصد دارد همه‌ی موبایل‌های نسل آینده‌ی خود را دوباره طراحی کند، تصاویر منتشر شده از این مدل هیچ نشانی از تغییر دیزاین سونی در خود نداشته و ظاهری شبیه به نسل قبلی‌ خود دارد.Xperia XA2 Ultra

البته حاشیه های نمایشگر در بخش های جانبی کم شده اما از دو جهت بالا و پایین همچنان بخش قابل توجهی از فضا را به خود اختصاص داده و می توان گفت که با شکل و شمایل نسل قبلی تفاوت آشکاری ندارد.

با در نظر داشتن همین مساله می توان اینطور نتیجه گرفت که Xperia XA2 Ultra موبایلی میان رده‌ باشد. با این همه، شایعات عرضه مدل‌های بدون حاشیه از موبایل های خانواده اکسپریا همچنان به قوت خود باقیست، هرچند که پیش بینی شده سونی تنها نمای ظاهری پرچمداران خود را دوباره طراحی کند.

Xperia XA2 Ultra

در هر حال، گفته می‌شود که این میان رده‌ی شرکت سونی به نمایشگر 6 اینچی با وضوح (1080p ) و یک چیپست اسنپدراگون 630 مجهز می گردد. ضمن اینکه از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. همچنین یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی دوگانه و یک حسگر اثرانگشت در این موبایل تعبیه شده است.

تصویر منتشر شده از نمایشگر این مدل تایید می‌کند که سونی از سیستم عامل اندروید اوریوی 8.0 در Xperia XA2 Ultra بهره خواهد گرفت. اگرچه هنوز مشخص نیست که سونی قرار است از این موبایل در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس رونمایی کند یا خیر اما اگر این اتفاق صورت نپذیرد احتمالاً نمایشگاه MWC زمان و محل معرفی مناسبی برای این محصول خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان