مصری:

امدادرسانی نیروهای هلال احمر در زلزله کرمانشاه در دنیا کم نظیر بود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امدادرسانی نیروهای هلال احمر در زلزله کرمانشاه، نه تنها در ایران که در سراسر دنیا کم نظیر بود.

امدادرسانی نیروهای هلال احمر در زلزله کرمانشاه در دنیا کم نظیر بودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: مقام معظم رهبری استان کرمانشاه را «سینه ستبر ایران اسلامی» نامیده‌اند.

وی ادامه داد: حضور امدادگران در میان مردم رنج دیده استان کرمانشاه، جای تقدیر و تشکر دارد و در زلزله اخیر این استان، در عرض 6 ساعت عملیات امداد و نجات  انجام شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امدادرسانی نیروهای هلال احمر در زلزله استان کرمانشاه، نه تنها در ایران که در سراسر دنیا کم نظیر بود و رئیس سازمان هلال احمر از نخستین ساعات وقوع زلزله در مناطق زلزله زده حضور یافت و این مسئله جای تشکر دارد.

مصری یادآور شد: امدادرسانی به موقع به زلزله‌زدگان کرمانشاه باعث شد تا هیچ یک از هموطنان به دلیل مسائلی چون دیر رسیدن و نرسیدن کمک های امدادی جان خود را از دست ندهند.

وی اضافه کرد: جوانان جمعیت هلال احمر خاطره های خوبی خلق می کنند که کمتر کسی به این مسئله توجه می‌کند و این خاطره ها تا ابد در دل و ذهن حادثه دیدگان و همچنین مردم باقی می‌ماند.

حضور کم نظیر نیروهای هلال احمر در زلزله کرمانشاه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر