ماهان شبکه ایرانیان

آل کثیر نمی‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند

کمیته‌ نقل‌ و انتقالات می‌گوید که مهاجم نفت تهران شرایط فسخ قرارداد یک طرفه را با این باشگاه ندارد.

آل کثیر نمی‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند

به‌ گزارش ‌ایسنا، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال نفت تهران که با وجود مشکلات تیمش در این فصل رقابت‌های لیگ برتر توانست شش گل در نیم فصل نخست به ثمر برساند، در فصل نقل‌ و انتقالات  به دنبال فسخ قرارداد با نفت است. در دو هفته‌ اخیر صحبت از پیوستن آل کثیر به تراکتورسازی بوده است.

او اعلام کرده بود که به هیچ عنوان حتی اگر  شرایط نفت بهبود پیدا کند، در این تیم نمی‌ماند و قصد فسخ قرارداد با نفتی‌ها را دارد.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فسخ قرارداد آل کثیر، اظهار کرد: طبق ماده 15 آیین‌نامه‌ نقل‌ و انتقالات ما درخواست آل کثیر را برای کمیته‌ تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم و آنها نیز پس از بررسی قرارداد آل کثیر اعلام کردند که این بازیکن شرایط فسخ یک طرف قرارداد با باشگاه نفت تهران را ندارد.

به این ترتیب او باید با اقاله (فسخ با توافق دو طرفه) از باشگاه نفت جدا شود.

رییس کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا نفت مجوز فعالیت در نقل‌ و انتقالات را دارد، گفت‌: باشگاه نفت مشکلی را که بابت عدم صدور پروانه فعالیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت، رفع کرده اما همچنان باید مجوزهای لازم را از سوی کمیته‌ تعیین وضعیت و کمیته‌ انضباطی  کسب کند و برای کمیته‌ نقل‌ و انتقالات بیاورد که تا الان این اتفاق رخ نداده است.

او در پایان گفت: این را می‌دانم که آنها پیگیر کارهایشان هستند. اگر این مجوزهای لازم را برای ما بیاورند مشکل فعالیت‌شان در نقل‌ و انتقالات حل می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان