ماهان شبکه ایرانیان

بارسلونا برای خرید «کوتینیو» رکورد می‏‌شکند

بارسلونا قرار است در ماه ژانویه فلیپه کوتینیو را از لیورپول به خدمت گیرد و انتظار می‎‏رود رقم این انتقال ۱۵۰ میلیون یورو که رکورد نقل و انتقالات زمستانی را می‏‌شکند.

بارسلونا برای خرید «کوتینیو» رکورد می‏‌شکند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا مدت‎هاست مشتاق جذب فلیپه کوتینیو از لیورپول است و از طرفی تیم انگلیسی هم برای نگه داشتن ستاره برزیلی‎‏اش پافشاری می‎کند.

در نتیجه اگر قرار باشد توافقی بر سر انتقال این بازیکن حاصل شود قطعا گران‎قیمت خواهد بود. این یعنی بارسلونا ممکن است رکورد بالاترین قیمت ترانسفر در ژانویه را بشکند.

لیورپول خود یکی از رکوردداران خرید بازیکن با قیمت بالا در ماه ژانویه است و ویرگیل فان دیک را در ازای 84 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

اما تخمین زده می‌‏شود که قیمت کوتینیو 150 میلیون یورو باشد و در نتیجه این یک رکورد دیگر در تاریخ نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا خواهد بود. رکوردی بالاتر از 105 میلیون یورویی که این تیم برای خرید دمبله به دورتموند پرداخت.

اگر این انتقال صورت گیرد با گران‎ترین انتقالات زمستانی اسپانیا هم قابل مقایسه نیست. گران‏ترین‌ ترانسفر زمستانی در اسپانیا پیش از این کلاس یان هونتلار بوده که در ازای 27 میلیون یورو در سال 2009 از آژاکس به رئال مادرید ملحق شده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان