در گفتگو با مهر مطرح شد؛

اعلام مسیر تظاهرات محکومیت اغتشاشات اخیر در شهرستان های تهران

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری تظاهرات محکومیت اغتشاشات اخیر در شهرستان های استان تهران خبر داد و مسیرهای این تظاهرات را اعلام کرد.

اعلام مسیر تظاهرات محکومیت اغتشاشات اخیر در شهرستان های تهران

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام مسیرهای راهپیمایی تظاهرات علیه فتنه گران در شهرستانهای استان تهران اضافه کرد: این تظاهرات در روز جمعه و بعد از نماز وحدت بخش جمعه در شهرستانهای سراسر استان تهران برگزار شده و مردم مومن و انقلابی استان تهران به محکومیت اغتشاشات اخیر خواهند پرداخت.

وی افزود: در ورامین این تظاهرات از مصلی صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای سید فتح الله، در بهارستان از مصلی گلستان به سوی گلزار شهدای گمنام، در پیشوا از مصلی به سمت میدان امام(ره) ، در شهریار از مصلی تا میدان امام خمینی(ره) و در شهر قدس این تظاهرات از مصلی به سوی خیابان آزادی و سپس میدان آزادی شهر قدس برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مسیر برگزاری این تظاهرات در شمیرانات، نیز گفت: این راهپیمایی از مصلی لواسان به سمت پل لشگرک برگزار می شود، در دماوند از مسجد جامع این شهر به سوی میدان 17 شهریور، در فیروزکوه از مصلی به سوی مقابل امام زاده اسماعیل(ع) ، در ملارد از مصلی این شهرستان تا میدان ارغوان و در شهرری از مصلی به سمت میدان اصلی برگزار می شود.

محمودی ادامه داد: در قرچک نیز راهپیمایی محکومیت فتنه جدید و اغتشاشات اخیر از مصلی نماز جمعه به سمت میدان شهید ستاری، در پاکدشت از مصلی تا میدان معلم، در رباط کریم از مصلی تا جاده اصلی ساوه( ملک) و در اسلامشهر از مصلی به سوی خیابان تختی تا ابتدای جاده ساوه برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری این تظاهرات در 40 نقطه از استان تهران که در آن ها نماز جمعه اقامه می‌شود شامل آبسرد، احمد آباد، اندیشه، باقر شهر، باغستان، پرند، جواد آباد، چهار دانگه، حسن آباد، خاور شهر، خیرآباد، رودهن، صباشهر، صفادشت، قیام دشت، قلعه نو، کن، نسیم شهر، نصیر شهر، واوان، وحیدیه، رودبار قصران، پردیس، فشم و شریف آباد خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان