ماهان شبکه ایرانیان

در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی صنف نشر در نمایشگاه؛

شورای صنفی برنامه‌ریزی نمایشگاه ملزم به معرفی مدیران کمیته‌ها شد

شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنف نشر در نمایشگاه کتاب تهران ملزم به معرفی معاون اجرایی، مدیران کمیته‌های واگذارشده به صنف، نمایندگان صنف در شوراها، کمیسون‌ها و کمیته‌های این نمایشگاه شد.

شورای صنفی برنامه‌ریزی نمایشگاه ملزم به معرفی مدیران کمیته‌ها شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل‌های نشر در این دوره از نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

همایون امیرزاده گفت: این نشست با حضور محسن جوادی، معاون وزیر، 6 نفر از اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل‌های نشر شامل آقایان مرتضی آخوندی، محمود آموزگار، فتح‌الله فروغی، سیدمحمود حسینی، حسین معینی، عبدالعظیم فریدون و امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و اینجانب به عنوان مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی نمایشگاه برگزار شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران افزود: آقای محمدرضا حاتمی دیگر عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل‌های نشر در نمایشگاه با اطلاع قبلی در این جلسه حضور نداشت.

وی توضیح داد: در این جلسه که در فضایی تعاملی برگزار شد، اعضای شورا بر همدلی و همراهی به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه تاکید کردند.

امیرزاده افزود: بر اساس مصوبه این جلسه مقرر شد شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنف نشر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معاون اجرایی، مدیران کمیته‌هایی که به صنف واگذار شده، نمایندگان صنف در شوراها، کمیسون‌ها و کمیته‌های نمایشگاه را به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کند.

یادآوری می‌شود، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت 1397 در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان