بهگزارش ایسنا، مشترکان پایتخت میتوانند درحوادث حوزه آب مانند ترکیدگی لوله ها، حادثه در انشعاب آب و اشکال در شبکه توزیع و انتقال حوادث و در حوزه فاضلاب نیز در خصوص مشکلاتی همچون گرفتگی فاضلاب، فقدان دریچه یا شکستگی خط با شماره 122 تماس و مشکل پیش آمده را گزارش دهند.
همچنین برای گزارش کیفیت آب مانند تغییر رنگ تغییر طعم و بو یا وجود شن ماسه یا کلر در آب و اعلام مشکلات مشترکان مانند اعلام خرابی کنتور، نیاز به قبض المثنی یا اعتراض به بهای آب نیز میتوان با این سامانه ارتباط برقرار کرد.
مرکز ارتباطات 122 با استفاده از سیستم یکپارچه امداد رسانی در تمام سطح شهر امکان رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات آب و فاضلاب مشترکان تهرانی را فراهم ساخته است و مشترکان میتوانند در سریعترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.