سلتا ۱-۱ بارسا؛ توقف آبی و اناری ها بدون ستاره ها

بارسلونا در دیداری رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در خانه سلتاویگو با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ارنستو والورده چند ستاره اصلی تیمش را در اختیار نداشت، آبی و اناری ها در خانه حریف به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیدند؛ هرچند با همین نتیجه هم شانس بیشتری از حریف برای صعود به مرحله بعد دارند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بازی را در اختیار داشت. در دقیقه 8، چیزی نمانده بود که یاگو آسپاس روی پاس واس، دروازه بارسا را باز کند اما حضور به موقع سمدو، این موقعیت را از او گرفت.

 

یک دقیقه بعد تیم میزبان بار دیگر دروازه بارسا را به شدت به خطر انداخت اما این بار جرارد پیکه بود که اجازه نداد ضربه ماکسی گومز راهی به چهارچوب دروازه تیمش پیدا کند.

 

برتری تیم میزبان ادامه داشت اما در دقیقه 15، این بارسا بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید. حرکت خوب آندره گومس و ارسال او به دهانه دروازه سلتا، با ضربه دقیق خوسه آرانیس تبدیل به گل اول بازی شد.

 

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و بارسا را تحت فشار قرار دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 31 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که ابتدا ضربه آسپاس به تیر دروازه سیلسن برخورد کرد و توپ برگشتی را سیستو از زاویه ای نه چندان مناسب، تبدیل به گل کرد.

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان