میرزاده:

۱۵ درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد، فرزندان شاهد و ایثارگر هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد از کل دانشجویان دانشگاه آزاد را فرزندان ایثارگر و شاهد تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید میرزداه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران امروز (سه شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشجویان برتر و ممتاز شاهد و ایثارگر می توانند به عنوان عضوی از هیئت علمی این دانشگاه جذب و استخدام شوند، اظهار داشت: در  سال گذشته ١٥٧ دانشجوی ممتاز دکتری به عنوان عضو هیئت علمی این دانشگاه پذیرفته شدند و امسال نیز دانشجویان برتر و نخبه می توانند عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شوند.

وی در ادامه بیان کرد: به همین منظور این دانشجویان ممتاز تا ٢٠ اسفند ماه سال 95 فرصت دارند تا برای عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و دانشجویانی که فرصت ثبت نام ندارند، می توانند رزومه خود را برای دفتر ریاست دانشگاه ارسال کنند.

میرزاده با بیان اینکه 15 درصد از کل دانشجویان دانشگاه آزاد را فرزندان ایثارگران تشکیل می دهند، یادآور شد: از ١١٨ هزار دانشجوی رتبه الف هیچ هزینه ای برای شهریه گرفته نمی شود اما برای ١٠٠ هزار دانشجوی دیگر تخفیف شهریه در نظر گرفته می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: در زمان حاضر 54 یادمان شهدا در دانشگاه آزاد داریم که قرار است تا پایان سال 96 شمار آن ها به حدود 7٠ یادمان برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر