در مراسم معارفه رؤسای مجتمع دارویی درمانی هلال احمر مطرح شد؛

ضرورت حمایت از تیم درمانی هلال احمر در اوضاع نابسامان حوزه سلامت

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت در حوزه سلامت بسیار سخت است و تمام بار مشکلات طرح های مختلف به عهده تیم درمانی است و در این شرایط باید حمایت ویژه تری از این بخش ها به عمل آید.

ضرورت حمایت از تیم درمانی هلال احمر در اوضاع نابسامان حوزه سلامتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر در مراسم تکریم و معارفه روسای مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از حمایت جمعیت هلال احمر از فعالیت های مجتمع خبر داد و اظهار کرد: برای افزایش هم افزایی فعالیت ها با همه امکانات از این مرکز درمانی حمایت می کنیم.

محمدی نسب، به نابسامانی هایی که در نظام سلامت وجود دارد اشاره کرد و گفت: فعالیت در حوزه سلامت بسیار سخت است و تمام بار مشکلات طرح های مختلف به عهده تیم درمانی است و در این شرایط باید حمایت ویژه تری از این بخش ها به عمل آید.

وی جلب اعتماد مردم را یک سرمایه عظیم برای مجموعه دانست و گفت: همین که این مرکز درمانی با تمام این مشکلات توانسته اعتماد مردم را جلب کند باید به تیم آن خسته نباشید گفت و بیش از پیش یاری به آن رساند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تشکر از اقدامات چوبینه در مجتمع افزود: سید محمد اکرمی هم از مدیران بسیار فعال و خوش فکر است و ما امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

همه با هم برای اعتلای اهداف جمعیت هلال احمر فعالیت کنیم

سید محمد اکرمی رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه باید تلاش کنیم بیش از پیش اهداف والای جمعیت هلال احمر محقق شود، خاطرنشان کرد: التیام آلام بشری از مهم‌ترین این اهداف است که امیدوارم با یاری همکاران محقق شود.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران با بیان اینکه شناساندن این مرکز درمانی و خدمات آن به مخاطبان یکی از مهم ترین اهداف ما خواهد بود ،گفت: باید بیشتر از گذشته نام هلال احمر و این مرکز و فعالیت های آن را به مردم بشناسانیم.

اکرمی با اشاره به اینکه آماده است از تجربیات ارزشمند همکاران استفاده کند، گفت: جلسات هم اندیشی متعددی تشکیل خواهد شد تا بتوانیم با همفکری راه های توسعه بهتر مجموعه را فراهم کنیم.

حمید چوبینه رئیس سابق مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران در مراسم تکریم و معارفه روسای مجتمع دارویی درمانی این سازمان از افزایش جذب بیماران از 198 هزار بیمار در ابتدای مدیریت به 248 هزار بیمار در حال حاضر خبر داد و اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوانی که در این مدت گریبان مراکز درمانی را گرفته بود ما با همکاری پرسنل مجموعه خصوصا پزشکان جذب بیماران را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، دفتر تکریم بیماران راه اندازی شد، افزود: در راستای حمایت از بیماران کم بضاعت و با همکاری پزشکان سالانه مبلغ یک و نیم میلیارد تومان تخفیف و خدمات رایگان به بیماران داده شده است.

چوبینه با تاکید بر اینکه در بخش جذب کمک های خیرین هم تعاملات زیادی صورت گرفته است، گفت: اهدای دو دستگاه دیالیز و ماشین آمبولانس توسط بانک رفاه بخشی از مشارکت خیرین در جمعیت هلال احمر بوده است.

رئیس سابق مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران همچنین با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز ژنتیک و بانک خون و تجهیز کردن مراکز درمانی به جذب بیماران کمک کرده است، افزود: این منطقه به دلیل کمبود مراکز درمانی نیاز به امکانات بیشتری دارد که امیدوارم در آینده این امکانات به مجموعه اضافه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر