ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی پیکان:

در بحران نیستیم/ اشتباهاتمان گران تمام می‌شود

اصفهان- سرمربی تیم پیکان با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل دوم گفت: ما بازی خوبی را ارائه می‌کنیم اما در بسیاری موارد دچار بدشانسی  می‌شویم.

در بحران نیستیم/ اشتباهاتمان گران تمام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر جمعه پس از رویارویی شاگردانش با ذوب‌آهن و شکست در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من بدترین چیز برای یک مربی ضربه خوردن تیمش از راه‌هایی است که آن راه‌ها را تحلیل کرده و با تیمش در میان گذاشته است.

وی به باخت اخیر تیمش اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه تیم ما در بازی با پدیده، پارس جم و بازی با ذوب‌آهن دقیقا از چنین راه‌هایی ضربه خورد و دلیل آن بر خلاف بازی خوبی که ارائه دادیم کم‌ تمرکزی و اشتباهات زیاد در خط دفاع تیم بود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم دچار بحران شده است یا نه بیان کرد: بحران تعریف خود را دارد و اگرچه بعد از 7 برد پی در پی، در سه بازی نیم فصل دوم نتیجه خوبی نگرفتیم اما نمی‌توان گفت پیکان دچار بحران شده است.

وی به تمرینات این تیم در نیم فصل اشاره کرد و ادامه داد: ما در نیم فصل تمرینات خوبی داشتیم و حتی در بازی‌هایی هم که باختیم بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و متاسفانه قدری هم بدشانسی آوردیم وگرنه بازی مقابل پدیده را باید حداقل با 3 گل می‌بردیم یا بازی با پارس جم دقیقه 88 پنالتی را خراب کردیم ولی در مجموع بازی خوبی را ارائه می‌کنیم اما در لحظه اشتباهاتی می‌کنیم که برایمان گران تمام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان