ماهان شبکه ایرانیان

ظرفیت تولید نوشت افزارهای ایرانی اسلامی بررسی شد

در نشست بررسی صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی درباره لزوم حرکت تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی به سمت تولید آثاری با ویژگی ارش های ایرانی و اسلامی تاکید شد.

ظرفیت تولید نوشت افزارهای ایرانی اسلامی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیروزه»، در نشست بررسی صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی کهجمعه 15 دی ماه برگزار شد، محمدحسین وزیری؛ رئیس هیات مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب تولید نوشت افزار توسط تولیدکنندگان ایرانی، گفت: امروز با حضور در بخش نمایشگاهی جشنواره شاهد آثار بسیار خوبی هستیم که در این حوزه وجود دارد و دست اندرکاران این حوزه باید به سمت تولید چنین آثاری بروند.

وی ادامه داد: نگاهی به محصولات فرهنگی که در اینجا ارائه شده اند نشان می دهد که ما در طول این سال‌ها از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکرده ایم و با توجه به تنوعی که در این بخش وجود دارد می توانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

وزیری با بیان اینکه همدلی وهمراهی در کنار اعضای مجمع نوشت افزار نکته ای ضروری به شمار می آید، عنوان کرد: با طراحی حرکت راهبردی در این حوزه می توانیم فعالیت‌های مجمع را برنامه ریزی کنیم تا در آینده ای نزدیک به نتایج خوب و مناسبی دست پیدا کنیم.

وی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی مختلف در کشور اشاره کرد و گفت: مسیری که در این سال‌ها حرکت کرده ایم در دو حوزه پررنگ بوده است، نخست اینکه همه دست اندرکاران این حوزه با دغدغه کار فرهنگی به کار وارد شده اند و دیگر اینکه این خلوص نیست در میام اعضا موجب پیشرفت مجموعه شده است.

سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیروزه» از 13 تا 17 دی ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برپا است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان