ماهان شبکه ایرانیان

احمد آل نعمه:

نفت شرایط بحرانی را سپری کرد/ گرفتن یک امتیاز از صدرنشین خوب است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: با بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم به یک امتیاز حساس دست پیدا کردیم.

نفت شرایط بحرانی را سپری کرد/ گرفتن یک امتیاز از صدرنشین خوب است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آل نعمه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما شرایط بحرانی را سپری کرده بودیم و خیلی ها فکر می کردند این دیدار را هم با شکست به پایان می رسانیم. اما با اتفاقاتی که در کادر مدیریتی تیم به وجود آمد و علاقه ای که آنها به تیم داشتند و زحماتی که در این  چند روز برای ما کشیدند خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل رسیده و توانستیم با ارائه یک بازی خوب یک امتیاز احساس را به دست آوریم.

وی تاکید کرد: ما مقابل تیمی بازی کردیم که صدرنشین لیگ بود و شاید تنها یک یا دو مساوی در کارنامه خود داشت، اما توانستیم مقابل این تیم با قدرت بایستیم و اجازه گلزنی به آنها ندهیم و امیدوارم هفته به هفته بهتر شده و امتیازات لازم را کسب کنیم.

مدافع نفت تهران در پاسخ به این سوال که بازیکنان پرسپولیس گفتند نفتی ها 11 نفره دفاع کردند، گفت: این هم یک نوع تاکتیک است و ما توانستیم با همین تاکتیکی یک امتیاز از صدرنشین لیگ بگیریم اما مطمئن باشید در آینده و با تمرینات خوبی که برگزار خواهیم کرد تنها تمرکزمان بر روی کسب سه امتیاز از حریفان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان جدید در این چند روز گذشته آنچه در توان داشتند برای موفقیت نفت به کار بستند و ما هم تلاش می کنیم تا جواب محبت آنها را داده و  امتیازات لازم را در دیدارهای آینده کسب کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان