ماهان شبکه ایرانیان

دادستان بردسیر کرمان در گفت وگو با میزان خبرداد

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان بردسیر / اماکن توزیع مواد مخدر به نفع دولت ضبط خواهند شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر از افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی ۹ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ خبر داد و گفت:از ابتدای سال جاری ۴ تن مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شده است.

افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان بردسیر / منازل محل توزیع مواد مخدر به نفع دولت ضبط خواهند شدمحمد امین نخعی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه گذشته اظهار داشت:در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 28 کیلوگرم هروئین در بردسیر کشف شده است.

مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بردسیر تشدید می‌شود

دادستان بردسیر از تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و هشدار داد: منازلی که محل توزیع مواد مخدر قرار داده شده باشند به نفع دولت ضبط خواهند شد.

وی درخصوص مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر بیان کرد: با تقویت ایست وبازرسی‌ها موفق شده ایم در سال جاری کشفیات مواد مخدر در این شهرستان 80 درصد افزایش یابد.

کشف 25 کیلوگرم هروئین از داخل یک دستگاه سمند عبوری در بردسیر

این مقام قضائی همچنین اعلام کرد:شامگاه گذشته 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از داخل یک دستگاه خودروی عبوری سمند کشف و یک قاچاقچی در این رابطه دستگیر شده است.

نخعی ادامه داد:قاچاقچیان قصد انتقال این محموله هروئین از مرز‌های شرقی کشور به استان اصفهان را داشتند که با هوشیاری ماموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان