جزئیات نوسازی محله تختی

رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به تجمیع و نوسازی ۵۰ پلاک در محله تختی، ابراز امیدواری کرد: در کمتر از دو سال واحدهای مسکونی ساخته شود.

جزئیات نوسازی محله تختی

به گزارش ایسنا، میرصادقی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی 50 واحد تجمیعی محله تختی واقع در منطقه 12 با بیان اینکه امروز همزمان با 50 سالگی فوت تختی توانستیم اقدام مهمی در بازآفرینی محله تختی انجام دهیم، گفت: محله تختی حدود 22 هزار نفر جمعیت دارد و 80 هکتار است که 53 هکتارش بافت فرسوده و 16 هکتار بافت ناپایدار است که در سال‌های گذشته سند توسعه محله تختی با افق طرح 1400 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه 3502 پلاک در این محله است که حدود 3000 پلاک فرسوده است، گفت: حدود 1300 پلاک یعنی حدود 41 درصد در محله تختی نوسازی شده است.

رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با بیان اینکه پروژه نوسازی این 50 پلاک مدت‌ها طول کشید، گفت: 127 مالک در این پروژه وجود دارند که همه دست به دست هم داده تا کلنگ این مجموعه به زمین بخورد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار بخش خصوصی در این منطقه یک سازنده معتبر است، گفت: با سیستم اجرایی و سازه نوینی که در این پروژه به کار می‌رود امید است در کمتر از دو سال واحدهای مسکونی ساخته شود.

میرصادقی با بیان اینکه تقریبا سرانه‌های شهری در این منطقه صفر است، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک سازمان نوسازی وضعیت بافت فرسوده در این منطقه را بهبود بخشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان