دومین خودروساز اروپا و عرضه نسل جدید هاچ‌بک کلیو به صورت هوشمند

یک رنوی جدید در راه است

گفته می‌شود کلیو در نسل جدید دیگر از موتور دیزلی استفاده نخواهد کرد، در عین حال موتورهای هیبریدی جایگزین پیشرانه‌های قبلی خواهد شد. به کارگیری گسترده آلیاژ آلومینیوم در ساختار شاسی و بدنه کلیو ۲۰۱۹ باعث می ‌شود تا به کمک موتورهای کوچک این خودرو بتواند هندلینگ مناسبی را به خریدارانش ارائه کند.

فرادید؛ رنو کیلو به عنوان یک هاچ‌بک بسیار پرفروش و محبوب در بازار اروپا از جایگاهی حیاتی در سبد محصولات رنو برخوردار است و لوزی فرانسوی عمده طرح‌های مهم و فناوری‌های نوینش را در هر نسلف ابتدا روی مدل کلیو به بازار ارائه می‌کند. در این راستا گویا قرار است مدل 2019 رنو کلیو با الهام از کانسپت رنو سیمبیوز 2 طراحی شده و به تکنولوژی رانندگی خودکار، یک زبان طراحی جدید و انبوهی از امکانات نوین مجهز گردد. در عین حال نسل جدید کلیو روی پلتفرم نوین رنو –نیسان با نام سی‌ام‌اف (CMF) تولید خواهد شد.

یک رنوی جدید در راه است

به گزارش فرادید، یکی از مهم‌ترین تغییرات کلیو جدید که قرار است نسخه اولیه  آن در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2018 رونمایی شود، وزن کمتر بدنه است تا به لطف موتورهای تی‌سی‌ای کوچک و قدرتمد رنو، این هاچ‌بک کوچک توان رقابت با سوپرمینی‌های محبوی نظیر فولکس‌واگن پولو، فورد فیستا، پژو 208 و اوپل کورسا را به دست آورد. طبق آنچه مجله اتواکسپرس انگلستان گزارش داده کلیوی جدید قرار است بعد از نمایش در پاریس، تا انتهای سال روی خط تولید رفته و راهی بازارهای اروپایی شود.

یک رنوی جدید در راه است

گفته می‌شود کلیو در نسل جدید دیگر از موتور دیزلی استفاده نخواهد کرد، در عین حال موتورهای هیبریدی جایگزین پیشرانه‌های قبلی خواهد شد. به کارگیری گسترده آلیاژ آلومینیوم در ساختار شاسی و بدنه کلیو 2019 باعث می ‌شود تا به کمک موتورهای کوچک این خودرو بتواند هندلینگ مناسبی را به خریدارانش ارائه کند. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر نمونه کانسپت کلیو را ببینید که چیزی ورای تصور ما از خودروهای امروزی است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر