گل‌محمدی: تختی نماد فرهنگ پهلوانی است/ برانکو اخلاق‌گرایی را فدای نتیجه نکرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که تختی نماد فرهنگ پهلوانی است گفت: استقبال هر ساله مردم از مراسم سالگرد جهان پهلوان تختی نشان دهنده جایگاه والای او در قلب مردم است.

گل‌محمدی: تختی نماد فرهنگ پهلوانی است/ برانکو اخلاق‌گرایی را فدای نتیجه نکرد

به گزارش ایسنا، رضا گل‌محمدی که در مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی حاضر شده بود با بیان این که تختی نماد و سمبل فرهنگ پهلوانی و مروت در ورزش ایران است،  گفت: استقبال بیش از پیش مردم از مراسم درگذشت تختی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره او نشان دهنده جایگاه والای او در میان مردم و قلب آن‌هاست. مردم به‌صورت خودجوش هر ساله این مراسم را پاس می‌دارند و یاد و خاطره او را زنده نگه می‌دارند. مسوولان نیز تمهیداتی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تدارک دیده‌اند تا به بهترین شکل مراسم برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران در ادامه درباره آخرین وضعیت انتقال باشگاه نفت تهران، گفت: بخشی از آموزه‌های آقا تختی که باید یاد بگیریم درباره نفت و ایستادگی برابر آن چه به نفع جامعه و ورزش نبود انجام گرفت. درباره نفت خیلی فشار آوردند که درباره آن چه به نفع ورزش نبود مصالحه کنیم اما در نهایت باشگاه طبق برخی ضوابط به گروهی واگذار شد تا کار این باشگاه سروسامان بگیرد. در این باره هم تعارفی با هیچ شخص و گروهی نداریم و باید تعهدات به‌طور کامل انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران، افزود: ورزشکاران نفت بسیار با اخلاق هستند و روز جمعه هم بازی بسیار خوبی داشتند. باید به برانکو تبریک بگویم به خاطر برخورد با بی‌انضباطی در تیم که باید سرلوحه همه مربیان قرار بگیرد.در حالی که پرسپولیس به امتیاز احتیاج داشت اما برانکو نتیجه را فدای اخلاق گرایی نکرد.

وی با بیان این که مسوول واگذاری باشگاه نفت نیست، تصریح کرد: مجمع واگذاری باشگاه نفت برای انجام امور و سر و سامان دادن به اوضاع این تیم تشکیل شده و بر اساس موارد قانونی کار را پیگری می‌کند. این مجمع این شرکت را معرفی و یکسری تعهداتی گرفته شده است. جواز موقت ظرف یک هفته آینده صادر می‌شود و ظرف 2 ماه اگر بتوانند به‌طور کامل تعهدات خود را انجام دهند مالکیت باشگاه نفت به طور کامل به این گروه واگذار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر