درخواست رییس سازمان اجتماعی کشور از رسانه‌ها برای ایجاد توازن در حجم اخبار منفی و مثبت جامعه

رییس سازمان امور اجتماعی کشور با درخواست از رسانه‌ها در ایجاد تعادل و توازن در حجم اخبار منفی و مثبت، گفت: رسانه‌ها با تمرکز بر خلاهای مدیریتی در کشور می‌توانند فرایند مدیریت کلان کشور را اصلاح و افکار عمومی را در حمایت از سیاست‌های کلی نظام بسیج کند.

درخواست رییس سازمان اجتماعی کشور از رسانه‌ها برای ایجاد توازن در حجم اخبار منفی و مثبت جامعه

به گزارش ایسنا، تقی رستم‌وندی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از تحریریه اجتماعی ایسنا، گفت: متاسفانه این روزها شرایط اقتصادی کشور  باعث شده است که در حوزه اجتماعی از دو سال گذشته تا به حال برآیند کلی اخبار اجتماعی در کشور منفی شود که این خطر بزرگی است.

وی اضافه کرد که باید تعادل و توازنی میان حجم اخبار منفی و ناامیدکننده با اخبار مثبت و امیدبخش برقرار شود.

وی با بیان اینکه جامعه خبری باید به ریشه ها بپردازد گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها هنگام مواجه با مسئولان تنها به دنبال عدد و رقم هستند تا آن را تیتر کنند تا جلب توجه شود و بازدید خبر بالاتر رود. درست است‌که این رقابت‌ها در جامعه خبری وجود دارد اما همواره بایستی بحث منافع ملی در رویکردهای جامعه خبری برجسته باشد.

رستم وندی نشان کرد: رسانه‌های خبری می‌توانند مسئولان را به سمت وظایفشان هدایت کنند. رسانه‌ می تواند با تمرکز بر خلاهای مدیریتی در کشور فرایند مدیریت کلان کشور را اصلاح و افکار عمومی را در حمایت از سیاست‌های کلی نظام بسیج کند.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور  در ادامه ضمن تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان متبوع به سوالات ایسنا پاسخ داد که مشروح آن طی روزهای آتی منتشر می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر